Re: Instalacja gazowa - do kogo należy naprawa?

Data: 2007-12-07 08:28:58
Temat: Re: Instalacja gazowa - do kogo należy naprawa?
Od: "." <b...@b...pl>

> Ale nie słyszałem o przypadku aby jednen licznik był na pięć mieszkań.

napisałem rura do 5 mieszkań a nie licznik

> Zwykle się instalacja rozgałęzia i przed licznikiem jest zawór lub kurek.
> Następnie mogą być jakieś elementy łączące i licznik.
> Jeśliby był problem z instalacją za takim zaworem to wystarczy go
> zamknąć i zgłosić do gazowni lub wezwać pogotowie gazowe - sami zakręcą.

pogotowie gazowe usunie nieszczelności przy liczniku, niemniej wypadałoby
samemu zakręcić zanim przyjadą

> I komu wtedy zależy na usunieciu usterki? Wspólnocie?

ok, wiadomo komu
czyli wg Twojego rozumowania jak przecieka dach to niech się frajer z
ostatniej kondygnacji martwi?
tylko kto wtedy płaci za załatanie dziury - ten co mu cieknie czy wszyscy z
ostatniej kondygnacji? bo komu zależy na usunięciu usterki nie ulega
wątpliwości.