Instrukcja serwisowa do pralki

1. Data: 2010-05-29 15:19:52

Temat: Instrukcja serwisowa do pralki
Od: "szat" <2...@1...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Odczepił mi się pewien moduł i wisi luzem na drutach wewnątrz drukarki
uderzając o ścianę pralki. Nie mam pojęcia gdzie przypiąć ten moduł mimo że
ma odpowiednie zaczepy. Czy ktoś wie gdzie znajdę opis bebechów pralki Bosch
WLX 24361 , bo na ich stronie znalazłem tylko denny rysunkowy opis jak
włożyć pranie do pralki i wybrać odpowiedni program prania, albo podpiąć
węże ;) Przypuszczam, że takie opisy techniczne mają tylko serwisanci, ale
może gdzieś na pirackich serwerach się znajdzie ? ;)

--
Radek

2. Data: 2010-05-30 14:16:02

Temat: Re: Instrukcja serwisowa do pralki
Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz lub zadzwoń do BSH, może Ci przyślą.

-----

3. Data: 2010-05-30 18:31:40

Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Napisz lub zadzwoń do BSH, może Ci przyślą.

Jasne!

PLONK!

P.

4. Data: 2010-05-30 19:52:15

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Jasne!
>
> PLONK!

nie rozumiem o co Tobie chodzi. Przeciez napisał dobrze-'sprawdzić u zródła"

Kris

5. Data: 2010-05-30 21:12:44

Od: "Cezar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl> napisał w wiadomości

> nie rozumiem o co Tobie chodzi. Przeciez napisał dobrze-'sprawdzić u
> zródła"

BSH to nazwa dystrybutora marki Bosch Siemens

Cezar

6. Data: 2010-05-31 06:49:25

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szat" <2...@1...com> napisał
> Odczepił mi się pewien moduł i wisi luzem na drutach wewnątrz drukarki
To w końcu pralka, czy drukarka jest ? ;-)
W temacie polecam www.elektroda.pl
Jacek

7. Data: 2010-05-31 09:01:46

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> BSH to nazwa dystrybutora marki Bosch Siemens

To wiem.,
Nie łąpie tylko za co ten PLONK
Chociaż userowi 666/ąćęłńóśźż w sumie PLONK się należy za odpisywanie nad
cytatatmi.
Ale ten typ jest niereformowalny jak widac;)

Krzysiek

Instrukcja serwisowa do pralki
smugi na ścianie
Parapety wewnętrzne.
masażer polskiej produkcji
budowa wiaty - stopy fundamentowe i rozstaw krokwi