Instynkty

541. Data: 2015-10-23 21:38:10

Temat: Re: Instynkty
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 21:28:36 +0200, FEniks napisał(a):

> Lepiej się cofać?

Głosować, pilnować i wymagać.
Żeby nigdy więcej nie kierowali Państwem Polskim dyletanci w rodzaju
premier Kopacz i jej otoczenia!
https://obserwatorpolityczny.pl/?p=28813

542. Data: 2015-10-23 22:01:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2015 21:38:10 +0200, Ikselka napisał(a):

> Głosować, pilnować i wymagać.
> Żeby nigdy więcej nie kierowali Państwem Polskim dyletanci w rodzaju
> premier Kopacz i jej otoczenia!
> https://obserwatorpolityczny.pl/?p=28813

http://niezalezna.pl/72213-ostatnia-wpadka-ewy-kopac
z-chyba-przed-wyborami-500-lat-temu-bylo-sredniowiec
ze
http://www.fakt.pl/polityka/najwieksze-wpadki-kopacz
,galeria,515036.html
http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/wielka-wpadka-e
wy-kopacz-zobacz-co-doradzila-choremu-na-schizofreni
e_642589.html
http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/kompromitujaca-
wpadka-ewy-kopacz-ale-naklamala_646952.html
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019393,title,Biedronka-
przyczyna-kolejnej-wpadki-Ewy-Kopacz,wid,17691997,wi
adomosc.html?ticaid=115d05

543. Data: 2015-10-24 00:53:24

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-23 17:37, obywatel krys uprzejmie donosi:

> W wykonaniu tej ekipy. Skończyłaby się tak, jak wszystkie prywatyzacje do
> tej pory.

> Oczywiście. Na uczciwych warunkach jak najbardziej.

W idealnym świecie wszystko jest idealne. Zwłaszcza Wyspy Bergamuty.

544. Data: 2015-10-24 01:00:19

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-23 16:08, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Nie do końca. Ja jestem elektoratem wolności. Osobistej, ekonomicznej,
> gospodarczej, społecznej i jakiej tylko chcesz. Połączonej z
> odpowiedzialnością za to, co zrobisz.
> Nie ma to nic wspólnego z wiarą.

Ciężki kawałek chleba.
Biorąc pod lupę lata minione Polacy to albo lubią dupościski albo
mordobicie.

545. Data: 2015-10-24 07:25:38

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
pl...

Dnia 2015-10-23 17:37, obywatel krys uprzejmie donosi:

>W idealnym świecie wszystko jest idealne. Zwłaszcza Wyspy Bergamuty.

No ale korwin deklaruje moc przywiedzenia ideału w nieidealny świat, jak
lenin.

546. Data: 2015-10-24 07:41:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-23 16:08, obywatel krys uprzejmie donosi:

Wszelkie formy utopizmu rozpatruję w kategoriach wiary.

Ewa

547. Data: 2015-10-24 08:32:58

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-10-23 17:37, obywatel krys uprzejmie donosi:

> W idealnym świecie wszystko jest idealne. Zwłaszcza Wyspy Bergamuty.

No to fakt. To wybieraj: czy wolisz (gdybyś np ciężko zachorowała),

1. żeby (gdy Cię stać, jak 70% społeczeństwa) leczyć się drogo- być może
tracąc wszelkie oszczędności- u świetnych lekarzy posiadających super-
sprzęt, ewentualnie- gdy akurat Cię nie stać- załapiesz się na sponsoring,
bo działają różne organizacje charytatywne, zarządzane przez bogaczy

w innym systemie:

2. jeśli zaliczasz się do 20% społeczeństwa silnie związanego z władzą-
możesz wyjechać do takiego kraj uz punktu 1 i tam się leczyć. W innym
wypadku- po wydaniu wszystkich pieniędzy (jeśli w ogóle masz oszczędności)
na konowałów- idziesz do piachu. Mimo, ze całe życie pod przymusem zabierano
Ci pieniądze- pod pretekstem zabezpieczenia Cię przed takimi zdarzeniami

wybierasz 1 czy 2?

--

Chiron

548. Data: 2015-10-24 08:54:49

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Pomijając to, że "tej ekipie" chodziło o ukrócenie pewnych nieczystych
> procedur (może o nich czytałaś?),

Nie wierzę, że po aferach taśmowych piszesz to.

> to jakoś nie wierzę, żeby prywatyzacja
> w wykonaniu rządów Korwina odbyła się na uczciwych warunkach.

Korwin prywatyzację proponował na samym początku, jak jeszcze był w Sejmie.
Można wygooglać, co mówił.

> Podobnie nie sądzę, żeby prywatne lasy Ci się podobały.

Bardzo mi się podobają. Są zadbane, nie ma w nich wysypisk.
W przeciwieństwie do otaczających moją "wieś " lasów wspólnotowych, w
których przejść się nie da.

549. Data: 2015-10-24 08:56:46

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Taka mię tylko najszła refleksja, że łatwo jest marzyć o czymś/wierzyć w
> coś, czego nie doświadczyliśmy. Coś w stylu - wszędzie lepiej, gdzie nas
> nie ma. Ale to złudne IMO.

Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana. Od 25 lat robimy to samo,
wybierając spomiędzy 4 ryjów przy koryciekolejnosc dziobania, i trudno
oczekiwać, że coś się zmieni, jeśli i tym razem postąpimy tak samo.

550. Data: 2015-10-24 08:57:07

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Lepiej godzić się z tym, jak jest? - to prowadzi wprost do jaskiń.

Raczej pod mosty.

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości
Zabić zabobonem