Instynkty

561. Data: 2015-10-24 11:00:12

Temat: Re: Instynkty
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Czyli dbają o lasy jedni, a korzystają wszyscy?

W pewnym zakresie. Bo jednak nikt nie chodzi do cudzego lasu po drewno.

> Ciekawa struktura. Nie sądzę, żeby w szerszej skali to tak działało.

A niby czemu nie?

562. Data: 2015-10-24 12:04:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-24 09:46, obywatel krys uprzejmie donosi:

A po co?

563. Data: 2015-10-24 12:23:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 08:57:07 +0200, krys napisał(a):

> Raczej pod mosty.

No fakt.

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

564. Data: 2015-10-24 12:24:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 09:01:51 +0200, krys napisał(a):

> A wiara w obietnice wyborcze to jaka kategoria?

He he :-)

565. Data: 2015-10-24 12:24:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 09:37:35 +0200, FEniks napisał(a):

> Właśnie, właśnie. A ja nie wierzę w żadne.

A pójdziesz na wybory?

566. Data: 2015-10-24 12:25:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 10:13:40 +0200, krys napisał(a):

> [...]
> I nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek kiedykolwiek pilnował, czy
> jagody/grzyby wynosisz ze swojego lasu, i czy w ogóle masz las.

Tylko gdzie Ty dziś masz chłopów... U nas pod lasami same działki
miastowych.

567. Data: 2015-10-24 12:26:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 11:00:12 +0200, krys napisał(a):

> W pewnym zakresie. Bo jednak nikt nie chodzi do cudzego lasu po drewno.

...tylko do "państwowego" 3-)

568. Data: 2015-10-24 12:27:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2015 12:04:47 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-24 09:46, obywatel krys uprzejmie donosi:

> A po co?

Żeby wiedzieć, na kogo NIE głosować 3-]

569. Data: 2015-10-24 13:11:35

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tylko gdzie Ty dziś masz chłopów... U nas pod lasami same działki
> miastowych.

Się chciało mieszkać w turystycznym regionie, to się ma ;-P

Wzruszyłam się jakieś 5 lat temu w Świętej Katarzynie... Po jednej stronie
drogi rósł jęczmień oszałamiającej wysokosci jakieś 25 cm, a po drugiej
gospodarz posiał domki dla turystów.

A chłopów z lasami mam jeszcze na pograniczu Podlasia i Lubelszczyzny.

570. Data: 2015-10-24 13:12:21

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2015-10-24 09:46, obywatel krys uprzejmie donosi:

> A po co?

Żeby nie zadawać zbędnych pytań.

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości