Instynkty

631. Data: 2015-10-26 20:48:17

Temat: Re: Instynkty
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2015 20:24:15 +0100, FEniks napisał(a):

> Odkąd to martwisz się o los Monsanto? :-O

Sama napisałaś "Za Korwina przyszłoby Monsanto (albo coś w stylu), lasy by
--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice

632. Data: 2015-10-26 21:53:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-26 o 20:48, Ikselka pisze:

> Sama napisałaś "Za Korwina przyszłoby Monsanto (albo coś w stylu), lasy by
> wykupiło i guzik byś z tego miała. Nawet podatku by nie płaciło, bo podatku
> by przecież nie było."

No, w tym zdaniu zdecydowanie wykazuję zmartwienie losem nas wszystkich,
a nie Monsanto. Znowu szwankuje Ci myślenie?

Ewa

633. Data: 2015-10-26 21:54:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-26 o 20:46, Ikselka pisze:

> Ta i niech nie chodzi.//że Szczepkiem i Tońkiem zakończę

Na razie jeszcze mogie.

Ewa

634. Data: 2015-10-26 21:55:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2015 21:53:49 +0100, FEniks napisał(a):

> No, w tym zdaniu zdecydowanie wykazuję zmartwienie losem nas wszystkich,
> a nie Monsanto. Znowu szwankuje Ci myślenie?

Nie - po prostu nie martw się o mnie 3-]

635. Data: 2015-10-26 21:56:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2015 21:54:15 +0100, FEniks napisał(a):

> Na razie jeszcze mogie.

Ta niech nie jojczy.

636. Data: 2015-10-26 22:40:47

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> niestety społeczeństwo wybrało trzecią odpowiedź. Demokratyzm
> kaczokratyzm i naczelnika państwa, który ma całą władzę i zero
> odpowiedzialności.
> Brawo, puste główki.

Nie odpowiadam na wiele Twoich postów. Bo wciąż czekam na odpowiedź: skąd w
Tobie tyle negatywnych emocji? Chlapiesz wręcz nimi- wylewasz żółć- no i jak
tu dyskutować z emocjami? Seneda.

--

Chiron

637. Data: 2015-10-26 22:44:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
- ukryj cytowany tekst -

> [...]

Tobie tyle negatywnych emocji? Chlapiesz wręcz nimi- wylewasz żółć- no i jak

To fakty zmanipulowana ciemnota zawalczyła o Dyktaturę.

638. Data: 2015-10-26 23:02:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> To fakty zmanipulowana ciemnota zawalczyła o Dyktaturę.

Na kogo głosowałes?

--

Chiron

639. Data: 2015-10-26 23:18:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2015 22:40:47 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> Tobie tyle negatywnych emocji? Chlapiesz wręcz nimi- wylewasz żółć- no i jak

Taka klasa 3-]

640. Data: 2015-10-26 23:18:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Oct 2015 23:02:57 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Na kogo głosowałes?

Cssssooo?