Re: Inteligentne mieszaknie w bloku z p?yty ?

Data: 2013-09-06 18:29:24
Temat: Re: Inteligentne mieszaknie w bloku z p?yty ?
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

W dniu 2013-09-06 15:38, Kris pisze:
> U mnie jest tak:
> VDSL 40(realnie 22)z Orange
> Router DGT. Do routera po wifi łącz się regularnie: dwa laptopy, Xbox360, czasami
jeszcze dwa telefony z androidem.
> Żadnych problemów. Kablem wpiety jest do routera dysk sieciowy, XBOX360łączy się
tym dyskiem poprzez router(wifi) Filmy z dysku odtwarzane za pomoca xboxa choza
płynniue, muzyka i zdjęcia równiez. Filmy z netu równiez płynnie chodza niezaleznie
czy oglądane za pomoca kompa czy xboxa360
> Czasami na xboxa ściagamy jakąs gre(1,5giga bywa że ma wielkość)i równoczesnie
ogladamy filmy z netu na laptopie. Działa wszystko płynnie. Router na pietrze,
odbiorniki na parterze, strop betonowy.
> Tak więc kabel jest zbyteczny do domowych zastosowań

Mamy obecnie w domach Blueray i filmu w tym formacie odtworzonego
bezpośrednio z dysku, bez stosowania kompresji nie da rady przesłać
przez wifi. Pojawiają się telewizory chyba UltraHD i dla nich wifi też
za wolne. A co to dopiero będzie, jak aż dwa filmy z Blueray będzie
trzeba przesłać przez wifi - bo dzieci oglądają coś innego, a my coś innego?
Skoro mówisz, że kabel zbyteczny, to dlaczego masz dysk sieciowy
podpięty kablem? W/g Ciebie kabel to ZUŁO ;-)