Inwestycja w dom czy w mieszkanie?

61. Data: 2008-12-14 14:04:48

Temat: Re: Inwestycja w dom czy w mieszkanie?
Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1kdhc98cmkqdf.1m6lr2lsyb70v$.dlg@40tude.net...

> Wg Ciebie nie mam pojęcia o wszystkim, czego nie mialam.

napewno nie masz pojęcia o tym, że tnie się niepotrzebne cytaty :-(

robert
www.sabina.studioonline.pl

62. Data: 2008-12-14 14:27:00

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> nie mowie ze mieszkanie w domu jest zle i kazdemu to odradzam, ale wkurza
> mnie twoj brak obiektywizmu i to w wielu watkach na tej czy innej grupie.
> uwazasz ze najlepsze jest to co ty masz a inne rozwiazania sa zle.
> chociaz by sprzed paru dni o lustrach(ja mam stylowa rame i jest super, a
> wpuszczane lustro jest beznadziejne) albo o listwach progowych przy panelach
> :D
> a to tylko dwa przyklady nie liczac tego watku

I tak nic nie przebije twierdzenia Ikselki, ze porod nie boli (na
pl.soc.dzieci) ;)

th

63. Data: 2008-12-14 14:39:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Dec 2008 15:04:48 +0100, robert napisał(a):

> napewno nie masz pojęcia o tym, że tnie się niepotrzebne cytaty :-(

A Ty masz - i NA PEWNO dlatego nie wyciąłeś :-)

64. Data: 2008-12-14 14:40:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Dec 2008 14:40:24 +0100, Piotrek napisał(a):

> hahaha
> znowu slysze ze ty masz cos co jest lepsze, to juz jest zalosne.
> po drugie kolejny raz wychodzi twoja ignorancja jesli chodzi o podstawowa
> wiedze na temat o ktorym sie wypowiadasz.
> piszesz o odglosach od sasiadow i o tym ze to z powodu cienkich gipsowych
> scian.
> widzialas ty kiedys nosna sciane gipsowa ? :D
> gipsowa sciane mozna miec wew mieszkania oddzialajaca pokoje w obrebie
> jednego mieszkania, a nie sciany nosne miedzy mieszkaniami :D
>
> minimum zainteresowania tematem bys wykazala zanim kolejny raz sie
> [...]

Fajnie, że ci wesoło.

EOT.

65. Data: 2008-12-14 14:42:25

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> I tak nic nie przebije twierdzenia Ikselki, ze porod nie boli (na
> pl.soc.dzieci) ;)

ooo widze ze nasza maskotka grupowa(wszystko majaca i wszystko wiedzaca:) ma
blysotliwe tezy tez na innych grupach :)
kiedys dla poprawy humoru poczytam:)

--
pzdr
piotrek

66. Data: 2008-12-14 14:49:27

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> EOT.

widze ze nawet nie wiesz co znaczy ten zwrot :)

--
pzdr
piotrek

67. Data: 2008-12-14 15:37:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Dec 2008 15:27:00 +0100, Theli napisał(a):

> I tak nic nie przebije twierdzenia Ikselki, ze porod nie boli (na
> pl.soc.dzieci) ;)

Nie boli.

68. Data: 2008-12-14 15:42:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Dec 2008 15:49:27 +0100, Piotrek napisał(a):

> widze ze nawet nie wiesz co znaczy ten zwrot :)

EOT End Of Topic - Koniec tematu (ze strony piszącego, czyli mojej).

FOAD.

PS. IYSWIM

69. Data: 2008-12-14 17:55:59

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> EOT End Of Topic - Koniec tematu (ze strony piszącego, czyli mojej).

brawoo, wreszcie doczytalas cos na temat o ktorym sie wypowiadasz, widzisz
da sie :)

ale trzy razy ci juz ten EOT nie wyszedl :D

--
pzdr
piotrek

70. Data: 2008-12-14 21:26:22

Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty masz - i NA PEWNO dlatego nie wyciąłeś :-)

akurat w tym przypadku długi cytat był potrzebny, żeby uzmysłowić ci, o czym
piszę, natomiast w twoim poście był on oznaką ignorancji, lenistwa... albo
złośliwości (i to dwukrotnie, a to już zwykły brak kultury)

robert
www.sabina.studioonline.pl

jaką kabinę prysznicową?
Jaką nagrywarkę z dyskiem kupić?