Islam, czyli normalność

171. Data: 2015-09-27 17:37:43

Temat: Re: Islam, czyli normalność
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-27 o 13:55, Przemysław Dębski pisze:

> Sposobem, Wystarczy że się murzyn odwróci ...

Powiadasz...
To więcej tutaj murzynów.

Ewa

172. Data: 2015-09-27 19:51:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-27 14:02, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

> Rzeczywiście- źle się wyraziłem- przepraszam. Po prostu- na podstawie
> tego, co piszesz- takie wysnułem wnioski.

Coraz częściej się zdarza. Może to przez złe towarzystwo?

za wkrótce moja sława mnie wyprzedzi

173. Data: 2015-09-27 21:49:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-09-27 14:02, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Coraz częściej się zdarza. Może to przez złe towarzystwo?

Nie brałem tego pod uwagę. Może i tak jest. No ale skąd u Ciebie taka niska
samoocena?

--

Chiron

174. Data: 2015-09-27 22:13:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-27 21:49, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Ciśnienie takie mam.

175. Data: 2015-09-27 22:17:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ciśnienie takie mam.

Konkretnie jakie?

--

Chiron

Sooner or later you're going to realize just as I did that there's a
difference between knowing the path and walking the path.

176. Data: 2015-09-29 22:47:17

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-26 o 21:50, Ikselka pisze:
> [...]
a.pl...

> A jakiej tam wiedzy - tylko neta: "I zabijajcie ich, gdziekolwiek ich
> spotkacie, i wypędzajcie ich, skąd oni was wypędzili ? Prześladowanie
> jest gorsze niż zabicie. ? I nie zwalczajcie ich przy świętym
> Meczecie, dopóki oni nie będą was tam zwalczać. Gdziekolwiek oni będą
> walczyć przeciw wam, zabijajcie ich! ? Taka jest odpłata niewiernym!
>
> Koran 2:191"

Tak, biblia to księga miłości...

"Jeśli okaże się prawdą, że taką obrzydliwość popełniono pośród ciebie,
mieszkańców tego miasta wybijesz ostrzem miecza, a samo miasto razem ze
zwierzętami obłożysz klątwą. "

"Kto by pobił kijem swego niewolnika lub niewolnicę, tak iżby zmarli pod
jego ręką, winien być surowo ukarany. A jeśliby pozostali przy życiu
jeden czy dwa dni, to nie będzie podlegał karze, gdyż są jego własnością."

"Pan zaś rzekł do Mojżesza: <<Człowiek ten musi umrzeć - cała społeczność
ma go poza obozem ukamienować>>. Wyprowadziło go więc całe zgromadzenie
poza obóz i ukamienowało według rozkazu, jaki wydał Pan Mojżeszowi."

<<Idźcie, a pobijcie mieszkańców Jabesz w Gileadzie ostrzem miecza, także
kobiety i dzieci.>>

"Szczęśliwy, kto schwyci i rozbije o skałę twoje dzieci."

"Wówczas wypadły z lasu dwa niedźwiedzie i rozszarpały spośród nich
czterdzieści dwoje dzieci"

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

177. Data: 2015-09-29 22:57:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Sep 2015 22:47:17 +0200, ikka napisał(a):

> [...]
>
> "Szczęśliwy, kto schwyci i rozbije o skałę twoje dzieci."
>
> "Wówczas wypadły z lasu dwa niedźwiedzie i rozszarpały spośród nich

A co jest w PRAKTYCE?
:->

178. Data: 2015-09-29 23:26:07

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-29 o 22:57, Ikselka pisze:

a.pl...

> A co jest w PRAKTYCE?
> :->

w praktyce bywa różnie. Zależy od wieku.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."
Daniel Dennett

Geniusz Religi
Instynkty