J.Miedlar tez byl w kinie

41. Data: 2018-10-09 20:34:23

Temat: Re: J.Miedlar tez byl w kinie
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 20:28, Kviat wrote:

> Czyli nie zgadzasz się z tym pislamistą z Ostrołęki zabraniającym
> dostępu do wolności wypowiedzi? I z p.Glińskim?
> I z tymi, co krytykują ludzi robiących filmy o patologiach w kościele?
> Jestem szczerze zaskoczony!

Powinieneś jeszcze nad sobą popracować.
Masz potencjał.

42. Data: 2018-10-09 20:36:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 20:34, Ilona wrote:

> Powinieneś jeszcze nad sobą popracować.
> Masz potencjał.

Chodzi o rozwj osobowości a nie o onanizm w Internecie.

43. Data: 2018-10-09 20:56:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 20:20, Ilona pisze:
> [...]
_katolicki_na_%C5%9Bwiecie

> Ilość, nie jest tak istotna, jak jakość!

Zgadzam się. Ale ikselka nie będzie z ciebie zadowolona :)

"czyli kulturze znakomitej większości świata."

Taki argument kompletnie mnie nie przekonuje, tym bardziej, że nie jest
zgodny z prawdą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

44. Data: 2018-10-09 21:02:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 20:56, Kviat wrote:

> [...]
> zgodny z prawdą.

"czyli kulturze znakomitej większości świata."

dodał bym, 'wiekszości cywilizowanego Świata'. - chodzi o cywilizacje
łacińską.
Teraz lepiej?

45. Data: 2018-10-09 21:06:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 21:02, Ilona wrote:

> [...]
>>

> "czyli kulturze znakomitej większości świata."
>
> dodał bym, 'wiekszości cywilizowanego Świata'. - chodzi o cywilizacje

Na zadanie domowe proponuje, zapoznać sie z ultrakrótkim zarysem
cywilizacji.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Feliks_Koneczny#Teoria
_cywilizacji

46. Data: 2018-10-09 21:08:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

_katolicki_na_%C5%9Bwiecie

> Ilość, nie jest tak istotna, jak jakość!

Dokładnie to (o Kościele) powiedział Prymas Tysiąclecia.

--
XL

47. Data: 2018-10-09 21:09:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 20:23, Ilona pisze:

> Tu jesteś!
> https://zapodaj.net/2ff49cf5e8164.jpg.html
> Aby sie w pełni uczłowieczyć, musisz wspiąć się jeszcze te kilka pięter,
> by zacząć odczuwać potrzebe transcendencji.
> Czego Ci życze. Masz potencjał.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Hierarchia_potrzeb

Po pierwsze, kompletnie nie zrozumiałaś o co chodzi (nie pierwszy to
wykres, którego nie zrozumiałaś). I kto dodał tam jakąś
"transcendencję"?. Znowu jakiś obrazek z oszołomskiego portalu o polach
morficznych czy innych religiantów?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Transcendencja_(filozo
fia)

"Określenie wywodzące się z kultury rzymskohellenistycznej z biegiem
czasu wyewoluowało do kultury chrześcijańskiej, później zostało
spopularyzowane w innym znaczeniu przez Immanuela Kanta w jego
filozofii. Transcendencja stała się również słowem-kluczem do
zrozumienia tradycji i rytuałów szamańskich ludów eurazjatyckich
(transcendencja w religii)."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Transcendencja_(religi
a)

Szamanem raczej nie zostanę :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

48. Data: 2018-10-09 21:14:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 21:08, XL wrote:

_katolicki_na_%C5%9Bwiecie

> Dokładnie to (o Kościele) powiedział Prymas Tysiąclecia.

Wiekuista chwała!
Dobrze wiedział, co mówi :)

49. Data: 2018-10-09 21:17:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 20:27, Ilona pisze:
> [...]
3440,kler-zakazany-w-ostrolece-rpo-interweniuje-i-po
woluje-sie.html

> A w Chinach Internet cenzurują!

A mnie bardziej interesują pislamiści w Polsce, a nie w Chinach.
Czyli w Polsce wracają te czasy?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

50. Data: 2018-10-09 21:24:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 21:09, Kviat wrote:

> [...]
> filozofii. Transcendencja stała się również słowem-kluczem do
> zrozumienia tradycji i rytuałów szamańskich ludów eurazjatyckich

Oszukali Cie na tym WUML'u. Ukryli przed tobą, te inne wymiary
człowieczeństwa.
Wszyscy wiedzą, że w piramidzie Maslowa jest osiem pięter. Ty jeden nie
wiesz.
https://tiny.pl/gzg4p
Powinieneś zażądać zwrotu czesnego.

Kandydat na prezydenta