J.Miedlar tez byl w kinie

61. Data: 2018-10-09 21:59:51

Temat: Re: J.Miedlar tez byl w kinie
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 21:53, Kviat wrote:

> W takiej Japonii chrześcijaństwo to 1,6%.
>
> No jakoś się nie przyjęła ta kultura :)

Nie chodzi o religie, tylko o kulture i sposób poznawania Świata.

62. Data: 2018-10-09 22:05:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 21:59, Kviat wrote:
> [...]
fia)

a)

> To już ci wyjaśniłem, ale nadal nie dotarło.
> Trudno. Dorosły jestem, nie potnę się :)

> Ale transcendencja? Serio?
> :):)
> A pola morficzne na którym są poziomie? Powyżej płaskiej Ziemi czy poniżej?

i do tego, żeby to wiedzieć, potrzebujesz właśnie tej odrobiny
transcendencji.

63. Data: 2018-10-09 22:16:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 21:47, silvio balconetti pisze:

> Dlatego robie sobie przerwy na czytanie, sport i podroze. Troche
> dystansu do codziennosci nie zaszkodzi?
>
> Np. https://tinyurl.com/yc6ta23t
> https://tinyurl.com/ycox9u88
> https://tinyurl.com/ydeassm8
> https://tinyurl.com/y7kza35s

Fajne.
Na ostatnim:
403
You need to be signed in to see this
2018-10-09T20:00:43Z-fe478431@server
It appears you don't have permission to view this photo or video.

Kurcze szkoda.

Pozdrawiam
Piotr

64. Data: 2018-10-09 22:20:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 21:47, silvio balconetti wrote:

> Dlatego robie sobie przerwy na czytanie, sport i podroze. Troche
> [...]

Śliczne:)
I coś tam w tej Sud Africe robisz, czy narazie, tylko zdjęcia?

65. Data: 2018-10-09 22:20:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 21:50, Kviat pisze:

> Ale z drugiej strony cię po cieszę.

Pocieszę :)

Olałbym poprawianie, ale ikselka lubi się czepiać zamiast odnieść się do
meritum, więc na wszelki wypadek :)
Ale i tak nic nie przebije jej idolki z wziąść i braść...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

66. Data: 2018-10-09 22:23:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 21:59, Ilona pisze:

> Nie chodzi o religie, tylko o kulture i sposób poznawania Świata.

Oczywiście...
Chyba dawno nie odwiedzałaś Japonii :) Polecam.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

67. Data: 2018-10-09 22:29:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 22:05, Ilona pisze:

fia)

a)

> i do tego, żeby to wiedzieć, potrzebujesz właśnie tej odrobiny
> transcendencji.

Oświeć mnie. :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

68. Data: 2018-10-09 23:45:49

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.10.2018 um 22:16 schrieb Kviat:

> [...]
> You need to be signed in to see this
> 2018-10-09T20:00:43Z-fe478431@server
> It appears you don't have permission to view this photo or video.

Misio?
https://www.flickr.com/photos/zabajawa/28463875316/i
n/album-72157671353838316/

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

69. Data: 2018-10-09 23:57:26

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.10.2018 um 22:20 schrieb Ilona:

> Śliczne:)
> I coś tam w tej Sud Africe robisz, czy narazie, tylko zdjęcia?

Bylem tam trzy tygodnie. Oddycha sie innym powietrzem. Inny rytm zycia.
Inne problemy. Np. Odkrylem co to jest u nich "dagga", o czym
dyskutowali i wypowiadal sie sad najwyzszy. Cannabis! Urocze plaze
Mozambiku i wspaniale (gory!), ale strasznie biedne Lesoto. I bardzo
duzo smieci!
Wracasz do domu, a tam chlod, wybory, polityka...

Wodan akbar!

70. Data: 2018-10-10 00:27:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Nie chodzi o religie, tylko o kulture i sposób poznawania Świata.

No sam widzisz, co za poziom - używa tych pojęć zamiennie, nie rozróżnia
ich zupełnie. Nie widzi ścisłych zależności między nimi (nawet tej
podstawowej, że religia to SKŁADNIK kultury - a kultura i cywilizacja
łacińska rozwinęły się, przetrwały i mogą przetrwac TYLKO I WYŁĄCZNIE
dzieki religii chrześcijanskiej)... Jedna tragedia intelektualna po prostu.

--
XL

Kandydat na prezydenta
Związek Sowiecki Unii Europejskiej!