Re: JAK MNIE "WYWALALI Z HUKIEM" Z NOWEJ KUCHNI cz. 1

From: "Basia" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: JAK MNIE "WYWALALI Z HUKIEM" Z NOWEJ KUCHNI cz. 1
Date: Wed, 1 Oct 2003 13:38:10 +0200

> ---
> Ja tam panią Bassett znam tylko z jej zachowań na pl.rec.kuchnia, co do
których
> się nie będę wypowiadać. Poza tym dla mnie jest to persona non grata,
której
> glęboko współczuję. Jestem daleko od tego, aby ją o cokolwiek prosić. A
tym
> bardziej podawać jej swoje dane osobiste.

Nie bardzo rozumiem Twoj problem, przeciez to nic nowego ani zaskakujacego,
ze jak sie gdzies zapisujesz to podajesz swoje dane, tak jest na roznych
stronach gdzie aby z nich korzystac trzeba sie zarejestrowac.
Nie ma obowiazku rejestrowania sie na Nowej Kuchni, jeszcze tego ustawodawca
nam nie kaze, wiec wolny wybor.

>. Dla mnie to spam! Baba szuka jeleni
> na potwierdzenie swego istnienia!
> [ciąg dalszy nastapi]

dziwna masz definicje spamu...
jaki dalszy ciag - nie chcesz sie rejestrowac i tyle, gdzie tu dalszy ciag?

Basia