Re: JAK TAM TEN...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: JAK TAM TEN...
Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Wed, 21 Jul 2010 12:15:06 +0200

Dnia Wed, 21 Jul 2010 11:06:34 +0200, krys napisał(a):

> Nie ściemniaj, chwaliłaś się w kontekście dopłat unijnych. A tych 30 lat
> temu nie było.

Od razu widac, że się na utrzymaniu lasu nie znasz - drzewostan jest
wymieniany, zabiegi pielęgnacyjne prowadzone - utrzymanie lasu kosztuje.
Dlatego korzystam z dopłat, których KIEDYŚ nie było. Nie są one tylko na
świeżo posadzony las, ale też na kontynuację istniejącego - żeby go nie
wycinać i nie przywracać piachu do uprawy. PIACHU, nie ziemi ornej.

> Zachowaj epitety dla swoich córek z łaski swojej.

Moje córki odróżniają las od ugoru, więc epitet wraca do Ciebie

> Ziemia po zalesieniu jest
> praktycznie nie do odzyskania

A po co odzyskiwac ziemię VI klasy? To klasa ziemi z założenia przeznaczona
pod zalesienie. Masz Ty jakieś pojęcie o rolnictwie, czy tak tylko
dywagujesz z poziomu balkonu?