Re: JAK TAM TEN...

Data: 2010-07-21 12:55:36
Temat: Re: JAK TAM TEN...
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Wed, 21 Jul 2010 14:01:31 +0200, krys napisał(a):

> Ikselka wrote:
> Nie są one tylko na
>
> Odwracaj, odwracaj, może się uda. A z taka radością pisałaś, jak to Unia Ci
> płaci za obsadzenie pola lasem. A teraz to się piach zrobił.

Teraz? - pole od początku było piachem. Przed kupnem i naszym osiedleniem
się tutaj było uprawiane - rósł rzadki owiesek i żytko. Przez nie nie
mieliśmy kartek na mięso, bo było traktowane złośliwie przez urzędasów jako
ziemia orna wciąż. TERAZ to się z niego "pieniądz" zrobił. Z piachu,
znaczy.

> Mi to zwisa - wszak świadczy o rzucajacym, nie o obrzucanym.

Obrzucany jest paskudnym typkiem, który czepia się nie wiedzieć czego, w
nadziei na złapanie mnie na kłamstwie, ewidentnie sądząc podług siebie. Nic
z tego - ja po prostu, zwyczajnie nie kłamię. Łatwo i fajnie mi się żyje
dzieki temu. Epitet aktualny.

> I do czasu nastania Unii zalesiana nie była,

Była - znacznie wcześniej. Teraz mam z tego pieniądze, bo wcześniej tylko
kłopoty.

> aż tu nagle...

30 (prawie) lat temu to nagle? - powinszować.

> A co, Z gógla jak Ty lepiej?

:-)//pobłażliwie

> Poza tym, ja nie dyskutuję o rolnictwie, tylko
> przypominam o Twojej belce :-P

O której? Mam dużo belek - mog Ci jedną wyciąć i przysłać.

> Bo akurat dobrze pamiętam, jak strasznie na Unie psioczyłaś i jak skwapliwie
> sięgałaś po kasę od tego wroga.

Nadal psioczę na Unię. Wroga trzeba osłabiać - także ekonomicznie. Skoro
płaci za coś, co ja mam - niech płaci. Mnie i moim dzieciom oraz wnukom.
Las nie uciecze ani się nie zdewaluuje.