Jagody w słoiku...

1. Data: 2005-09-24 07:58:23

Temat: Jagody w słoiku...
Od: "KALINA" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!mam kilkanaście słoików zaprawionych jagód,myślę z czym to zjeśc i
oprócz budyniu z jagodami nic innego nie przychodzi mi na mysl :)czekam na
jakieś pomysły.. Pozdrawiam i dziękuję

2. Data: 2005-09-24 12:03:50

Temat: Re: Jagody w słoiku...
Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KALINA" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!!mam kilkanaście słoików zaprawionych jagód,myślę z czym to zjeśc i
> oprócz budyniu z jagodami nic innego nie przychodzi mi na mysl :)czekam na
> jakieś pomysły.. Pozdrawiam i dziękuję

Spróbuj ryz ze smietana i jagodami, ja tak często robie w piątki.
Pozdrawiam
Mira Z. (Wrocław)

3. Data: 2005-09-24 15:09:19

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KALINA <d...@o...pl> napisał(a):

> Witam!!mam kilkanaście słoików zaprawionych jagód,myślę z czym to zjeśc i
> oprócz budyniu z jagodami nic innego nie przychodzi mi na mysl :)czekam na
> jakieś pomysły.. Pozdrawiam i dziękuję

Kaszka manna na mleku na gęsto + jagody (Pycha)
Zupa jagodowa z makaronem
Lody waniliowe z jagodami

4. Data: 2005-09-24 15:59:45

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oprócz budyniu z jagodami nic innego nie przychodzi mi na mysl :)czekam na

kaszka manna, kaszka dziecieca... ze smietana i kluskami...

--
pozdr
morepig i susełek (12.02.05)

5. Data: 2005-09-24 17:55:08

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oprócz budyniu z jagodami nic innego nie przychodzi mi na mysl :)czekam na

Omlet na słodko właśnie z tymi jagodami. PYCHOTA....
Pozdro
Kri$P

**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

6. Data: 2005-09-25 09:59:44

Od: "Pawel Zapisek" <i...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja będę orginalniejszy....
Proponuję zużyć jako dodatek do mięsa (np.do duszonej lub pieczonej
wołowiny,cielęciny lub mięsa na dziko) Ja takie zestawienia
b.lubię...Spróbuj może przypadnie do gustu....

Smacznego

Paweł

7. Data: 2005-09-26 17:05:35

Od: "KALINA" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję Wszystkim za pomysły :))

Uwaga - w Makro bardzo tanie automaty do pieczenia chleba
Gdzie kupie dobra suszona miete?
Sos turecki?
Kraków-gdzie zjeść
mrożenie kolb kukurydzy