Re: Jak

Data: 2006-07-21 09:22:38
Temat: Re: Jak
Od: "x" <y...@o...pl>

> Tak czy inaczej, wydawanie generalnych sadow na bazie tylko osobistego
> doswiadczenia to wielki blad, ktory falszuje wyobrazenie o rzeczywistosci.

eee, nie tak do końca bazuję tylko na własnych doświadczeniach...

> Dobre zwierzenie przemyca tyle instruktarzu ile dobry instruktarz
> zwierzen... ;-)

:) dobrze powiedziane. Święte słowa. (i sorki za błąd - instruktarz)

> To zapytam tylko o ogoly: piszesz - zgodnie z kontekstem - o podejsciu do
> gwiazdek porno, czy sprzeniewierzajac sie kontekstowi - o czyms innym?

"sprzeniewierzam się kontekstowi" ;)

> Tak, oczywiscie dowiedzialem sie tego po pobierznym zlustrowaniu "archiwum
> X" ;-) Choc dla mnie to nie wygladalo jak rozped, lecz jak dzialanie z
> premedytacja i zimnym wyrachowaniem, bo przy okazji pochwalilas sie
> przychowkiem :-)

;) czyli "zlustrowałeś" mnie? ach ten internet... ;)

> No dobra X-ko, widze ze temat nam sie wyczerpal, wiec czekam na Twoja
> recenzje (rzekomo)orgazmicznego filmiku i chyba powoli bedziemy konczyc,
> nie?

ok. muszę mieć trochę czasu i znaleźć odpowiedni moment, żeby go obejrzeć.

pozdrawiam,