Jak dogodzić kobiecie w ciąży

1. Data: 2006-01-16 11:35:38

Temat: Jak dogodzić kobiecie w ciąży
Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Moja małżonka (obecnie w ciąży) życzy sobie wieczorem "coś" i za bardzo nie
wie sama co to ma być.
Wczoraj wymyśliłem jej takie koreczki na wykałaczce (oliwka, ser zółty,
wędlina, pomidor ogórek) ale to się chyba nie sprawdziło.

Moze macie jakieś pomysły na cosia. Tutaj pytanie do byłych lub obecnych
ciężarnych.

A.

2. Data: 2006-01-16 12:11:23

Temat: Re: Jak dogodzić kobiecie w ciąży
Od: tapta <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Auguro napisał:

> [...]
> Wczoraj wymyśliłem jej takie koreczki na wykałaczce (oliwka, ser zółty,
> wędlina, pomidor ogórek) ale to się chyba nie sprawdziło.

Własnie jestem w ciąży, mam podobny problem i takich koreczków to bym
kijem nie ruszyła, bo nie lubię oliwek, a od mięsa mnie odrzuciło :D

> Moze macie jakieś pomysły na cosia. Tutaj pytanie do byłych lub obecnych
> ciężarnych.

W sumie niemożliwe do zrealizowania, skoro nie wiadomo co jej się chce.
Ja otwieram w takiej sytuacji lodówkę i wybieram coś. A na podorędziu
mam zawsze jakiś owoc, także suszony, orzeszki itp.

tapta
GG:4082847

3. Data: 2006-01-16 12:12:14

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Auguro <a...@w...peel> napisał(a):

> Moja małżonka (obecnie w ciąży) życzy sobie wieczorem "coś" i za bardzo nie
> wie sama co to ma być.

To znaczy, że życzy sobie zaintersowania z Twojej strony.
Nie zagłębiałabym się w kulinaria.
Nie wierzę w fizjologiczne podłoże tzw. zachcianek, nie widziałam
ciężarnej w nocnym sklepie ze słoikiem ogórków, zabawa polega na
sprawdzaniu samca, na ile absurdalne polecenie jest w stanie spełnić.

--
s i w a

4. Data: 2006-01-16 12:14:32

Od: "Kuger" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Auguro" <a...@w...peel> napisał w wiadomości
> [...]
> wędlina, pomidor ogórek) ale to się chyba nie sprawdziło.
>
> Moze macie jakieś pomysły na cosia. Tutaj pytanie do byłych lub obecnych

Koreczkiem , oliwką,pomidor itd ?
ZBOCZENIC !!!
NTG
pl.soc.seks

5. Data: 2006-01-16 12:20:33

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciężarnej w nocnym sklepie ze słoikiem ogórków, zabawa polega na
> sprawdzaniu samca, na ile absurdalne polecenie jest w stanie spełnić.

Nie musi sobie życzyć zainteresowania, bo w domu to ja gotuję od zawsze ;)
I dosyć absurdalne polecenia jestem w stanie spełniac :))

A.

6. Data: 2006-01-16 12:24:44

Od: "madspirit" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja otwieram w takiej sytuacji lodówkę i wybieram coś. A na podorędziu
> mam zawsze jakiś owoc, także suszony, orzeszki itp.

warto jeszcze mieć w pobliżu kiszone ogórki, albo kapustę, śledzie,
czekoladę albo inne słodycze, ewentualnie dobrze mieć w pobliżu budkę z
zapiekankami, najlepiej całodobową

pozdrawiam
mad

7. Data: 2006-01-16 12:25:22

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> warto jeszcze mieć w pobliżu kiszone ogórki, albo kapustę, śledzie,
> czekoladę albo inne słodycze, ewentualnie dobrze mieć w pobliżu budkę z
> zapiekankami, najlepiej całodobową

Śledzie i czekolada odpadają, zapiekanka się psrawdza ale nie codziennie ;)

pl

8. Data: 2006-01-16 12:43:43

Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Auguro" <a...@w...peel> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> wędlina, pomidor ogórek) ale to się chyba nie sprawdziło.
>
> Moze macie jakieś pomysły na cosia. Tutaj pytanie do byłych lub obecnych

Tak w zasadzie to babie jest ciezko dogodzic, ale jesli chodzi o babe w
ciazy - niemozliwe.

:))))))))))

Dudus

9. Data: 2006-01-16 12:45:39

Od: "Dorota" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Nie wierzę w fizjologiczne podłoże tzw. zachcianek, nie widziałam
> ciężarnej w nocnym sklepie ze słoikiem ogórków, zabawa polega na
> sprawdzaniu samca, na ile absurdalne polecenie jest w stanie spełnić.

Ja też nie wierzę, tylko co to jest?
właśnie jestem w ciąży i wciaż głodna zaglądam do lodówki (pełnej produktów,
które normalnie jadamy ze smakiem) a nie mogę sobie nic do zjedzenia znaleźć
:( w końcu zjadam bułkę z masłem i chrzanem :/, w poprzedniej ciąży
zajadałam się właśnie ogórkami kiszonyymi i danonkami wanilowymi, bo nic
innego mi nie pasowało a teraz patrzeć na nie nie mogę....., a no i kefirem.
wprawdzie nie byłam na takim musiku, żeby do nocnego lecieć, ale jak mi się
ostatnio śledzia z cebulką na obiad zachciało to nie było zmiłuj :) i chyba
tydzień miałam taki śledziowy (śledź na śniadanie, obiad i kolację) a
zaznaczam, że nie przepadam ogólnie za takim jedzeniem.
a ostatnio wypiłam "duszkiem" 1/2 litra soku pomidorowego, choc też
normalnie nie lubię.
I tak szwędam sie po kuchni, żeby mnie natchnęło, co ja tak właściwie chcę
zjeść :)

pozdr
Dorota

10. Data: 2006-01-16 12:55:56

Od: "Dorota" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> I tak szwędam sie po kuchni, żeby mnie natchnęło, co ja tak właściwie chcę
> zjeść :)

ale mam zapas suszonych moreli, migdałów i orzechów, no i mandarynek, które
sie sprawdzają jako coś na ząb w moim przypadku - w poprzedniej ciaży jadłam
cytryny, ale nie wiem czy to zdrowe.

D.

Drożdże suszone do chleba
[USA] Cornstarch <-> maka ziemniaczana. Czy tylko?
Ryby - Kraków
Boczniaki
Praca