Re: Jak dyslektyka zaciekawić ortografi??

From: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Jak dyslektyka zaciekawić ortografi??
Date: Sun, 19 Feb 2006 11:58:10 +0100

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Stryjenka"
<a...@w...pl> mówiąc:

>Otrografia jest nudna, jak flaki z olejem.

Prawdę mówiąc, taka sama bzdura, jak twierdzenie, że matematyka, języki
obce, szachy, jazda konna czy czytanie książek jest nudne jak flaki z
olejem. To, że jest nudne, jest kwestią podejścia. Prawdopodobnie
również twojego. Ja ćwiczenia ortograficzne w podstawówce uwielbiałam,
słownik ortograficzny czytałam sobie dla rozrywki.

>Nie dziwię się, że Kacper podchodzi do niej z rezerwą. Ale musi ćwiczyć i już!

Jest taka stareńka książka jak "Ortografia na wesoło" Gawdzika, na
allegro w tej chwili widzę kilka aukcji. Stara, ale jara, a przede
wszystkim fajna - co akurat wiem z własnego doświadczenia.
http://allegro.pl/search.php?string=ortografia+na+we
so%C5%82o&description=1&country=1

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)