Jak już prać ludziom mózgi

61. Data: 2017-09-01 00:18:30

Temat: Re: Jak już prać ludziom mózgi
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

wysługiwali //kurczę ta autokorekta w telefonie czasem jest OK, bo oszczędza mi
palce, ale czasem...

62. Data: 2017-09-01 06:50:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-31 o 17:34, i...@g...pl pisze:

> Tak żyli (lub częściej nie...) ci, których Komuna nie lubiła.

Życie jest bardziej różnorodne niż ci się wydaje.
A takich prostaków jak ty, można poznać po prostackich wyobrażeniach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

63. Data: 2017-09-01 13:09:18

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Życie jest bardziej różnorodne niż ci się wydaje.
A takich prostaków jak ty, można poznać po prostackich wyobrażeniach.

Taktak. Moje "prostackie wyobrażenia" nie są w stanie ogarnąć tej twojej "życiowej
różnorodności" zawierającej w sobie także Szymborską, Miłosza i Herberta - pierwsi
dwoje to komunistyczni sprzedawczykowie, wspomagani i hołubieni przez Komunę,
rozwijający się na jej fali bez przeszkód aż po Nobla. To zupełnie insza inszość, niż
niepokorny Herbert, zapindalający w kopalni torfu na chleb, piszący wiersze na
gazetach i drukach innych, ci je znajdował gdziebadź - bo mu Władza nawet przydziału
na papier do pisania odmówiła.

Taka jest twoja "różnorodność", lewacki kurku na dachu.

64. Data: 2017-09-01 14:35:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-01 o 13:09, i...@g...pl pisze:

> A takich prostaków jak ty, można poznać po prostackich wyobrażeniach.
>
> Taktak. Moje "prostackie wyobrażenia" nie są w stanie ogarnąć

Nic nowego.

> [...]
Władza nawet przydziału na papier do pisania odmówiła.

> Taka jest twoja "różnorodność", lewacki kurku na dachu.

Nie. To są tylko twoje urojenia na temat "mojej" różnorodności.
A za twoje urojenia nie odpowiadam, faszystko.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

65. Data: 2017-09-01 18:46:26

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze czego, żeby cię do jakiejkolwiek odpowiedzialności dopuszczać - ty za samego
siebie nie odpowiadasz, bo masz mózg zlewa...tywowany :-D

66. Data: 2017-09-03 20:33:31

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 30 sierpnia 2017 07:08:05 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> LOL :)

no tak, bo to pomarancze wlasnie jadlo sie zazwyczaj
2 razy do roku. i byly bardzo smaczne.
teraz mozna jesc je codziennie.
sa srednio smaczne.

> LOL :)

> Co za brednie...
> Ci wykwalifikowani pracownicy to nie jest jakaś banda niewolników,
> których można sobie wykraść.

ale w ten sposob wlasnie kraje bogate dokonuja drenazu
finansowego krajow mniej zamoznych. i dysproporcja sie powieksza.
to przeciez znany mechanizm wielkopanskiej wspanialomyslnosci:)

> Bo Polacy to chodzące ideały i wzory uczciwości... LOL :)

mowa o krajach i narodach, a nie o ich obywatelach.

> Niektórzy ludzie mają, a inni nie. I nie ma to związku z narodowością.

Tak, jak niektore narody, a inne nie. I nie ma to zwiazku z ich obywatelami.

A przynajmniej nie jest _scisle_ skorelowane.

pozdrawiam,
jacek

67. Data: 2017-09-03 21:00:33

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 30 sierpnia 2017 15:38:42 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> Jacku - podpisuję się pod Twoimi słowami!
> Jeśli ktoś tak strasznie boi się, że go z Unii "wykopią", to zaiste żałosna
> mentalność niewolnika...
> ==================================
> Fakt. Inna sprawa- nas z pewnością nie wykopią. Przyjęli nas przecież za
> parobków. No to musi pracować na tę łaskę pańską :-( A jak UE będzie się
> rozpadać- to mam takie przekonanie- wezmą sobie Śląsk, Pomorze- a resztę
> [...]

Nic sobie ot tak nie wezmą Chironie; to już nie ten czas.
A i Anglia i Stany nie są już tak głupie, jak kiedyś.
Zresztą jeszcze kilkanaście lat nieokradania Polski przez
zagranice, korporacje, tudzież własne mafie polityczno-gospodarcze,
a sami sobie bezpieczeństwo zapewnić potrafimy
(choć może nie aż takie, gdy siła złego na jednego).

pozdrawiam,
jacek

68. Data: 2017-09-03 21:34:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-03 o 20:33, j...@o...pl pisze:

> no tak, bo to pomarancze wlasnie jadlo sie zazwyczaj
> 2 razy do roku. i byly bardzo smaczne.
> teraz mozna jesc je codziennie.
> sa srednio smaczne.

Jakbym z dziećmi rozmawiał :)
Przekomarzacie się czy za komuny można było łatwiej dostać kolorowy
telewizor Rubin czy Neptun :)
Tak jakby banany były za komuny równie popularne co ocet :)

> ale w ten sposob wlasnie kraje bogate dokonuja drenazu
> finansowego krajow mniej zamoznych. i dysproporcja sie powieksza.

Właśnie odkryłeś anachronizm państw narodowych. Brawo!
I nie finansowego, tylko intelektualnego. I nie dokonują drenażu, tylko
co bardziej kumaci sami, z własnej woli, szukają lepszych warunków do
życia. Nikt ich do tego siłą nie zmusza.
Faszyści chcą ich zmusić, żeby nie mogli z tych możliwości korzystać,
zamiast pomyśleć co zrobić żeby chcieli zostać. Zostać z własnej woli.

> mowa o krajach i narodach, a nie o ich obywatelach.

Kraje i narody nie są ani uczciwe, ani nieuczciwe. To faszystowskie brednie.
Uczciwi lub nie, są konkretni ludzie. Niezależnie od kraju czy narodowości.
W Polsce też są gwałciciele i to w cale nie znaczy, że mowa jest o
Polsce i polskim narodzie.

> Tak, jak niektore narody, a inne nie. I nie ma to zwiazku z ich obywatelami.

Bredzisz. Narody mają honor (lub nie mają)?
Honor ma związek tylko z jakimś konkretnym człowiekiem, a nie z całym
narodem. Myślisz stereotypami.
Szczający na wydmach Polak to żaden honor, ale nikt normalny nie będzie
twierdził, że to cecha narodowa.
Bekający i pierdzący Niemiec w ogródku agroturystycznym ikselki to żaden
honor, ale nikt normalny nie będzie twierdził, że cały naród niemiecki
beka i pierdzi w ogródkach agroturystycznych (tu uwaga: ikselka nie jest
normalna).

> A przynajmniej nie jest _scisle_ skorelowane.
Jest o tyle mało skorelowane, że ktoś może mieć pecha i mieć takiego
rodzica jak ikselkę, która zapisuje się do ONR czy innych antypolskich
organizacji.
Ale to nadal nie jest cały naród, tylko zwykły pech.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

69. Data: 2017-09-03 21:39:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 1 września 2017 06:50:54 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Życie jest bardziej różnorodne niż ci się wydaje.

pewnie ci katowani przez ubeków nie takiej różnorodności pragnęli...

pozdrawiam,
jacek

70. Data: 2017-09-03 22:05:45

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Na pewno nie.

"Rzepa" zmienia front, a może ubyło czytelników?
Integracja po niem... arabsku.
Islandzki holokaust downów
Niemcy.
Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.