Jak nadużyć?

1. Data: 2005-06-03 07:46:21

Temat: Jak nadużyć?
Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem wyrazić swoje wkur...zenie nadciągającą podwyżką cen materiałów
eksploatacyjnych do urządzeń grzewczych. Chodzi mi rządowy projekt podwyżki
akcyzy na olej opałowy i gaz płynny.
Jako uzasadnienie podwyżki, premier podaje duże nadużycia w zakresie obrotu
tymi towarami. Ja rozumiem to w ten sposób:
-rząd zaplanował, że z obrotu tymi towarami uzyska jakiś przychód w postaci
podatków;
-przychód był znacznie mniejszy;
-rząd uznał, że to z powodu działań osób, które obracają tymi towarami w
sposób nielegalny;
-rząd uznał, że skoro część odbiorców działa w sposób legalny, to właśnie
oni powinni dopłacić tę brakującą część przychodu, skoro tych "nielegalnych"
i tak się nie da skontrolować i wyciągnąć od nich tej kasy.

Czyli kolejny raz odbiorcy, którzy działają w sposób całkowicie legalny,
mają płacić za to, że ktoś inny kradnie, że rząd nie ma środków albo chęci
wyciągać należności od właściwych ludzi (czyli złodziei), i w końcu za
błędne planowanie przychodów przez rządowych specjalistów.

W związku z tym, mam pytanie:
Czy ktoś może mi powiedzieć, w jaki sposób mogę dokonać nadużyć w zakresie
zakupu gazu propan-butan do mojej instalacji grzewczej? Bo jeśli mogę w ten
sposób zaoszczędzić nieco pieniędzy i nie dopłacać ludziom, którzy nie
potrafią wykonywać roboty, za którą biorą ogromne (w mojej skali) pieniądze,
to chętnie zacznę taki proceder.

Gratuluję też rządowi decyzji prowadzących do zwiększania szarej strefy w
tej dziedzinie polskiej gospodarki.

MS

2. Data: 2005-06-03 07:55:22

Temat: Re: Jak nadużyć?
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mat S" <f...@p...onet.pl> wrote in message

> W związku z tym, mam pytanie:
> Czy ktoś może mi powiedzieć, w jaki sposób mogę dokonać nadużyć w zakresie
> zakupu gazu propan-butan do mojej instalacji grzewczej?>

W tej chwili to chyba mozej najwyzej jesc duzo kapusty
i pierdziec sobie do tej butli przez okres letni, a w zimie sie tym ogrzewac.
Innego rozwiazania na ta chwile nie widze.
Obawiam sie tylko, ze kapusta niedlugo zostanie oblozona akcyza, wiec
radze zrobic juz zapasy.

Romek
=> http://www.rtj.republika.pl <= zapraszam do galerii fotografii

3. Data: 2005-06-03 08:27:34

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tej chwili to chyba mozej najwyzej jesc duzo kapusty
> i pierdziec sobie do tej butli przez okres letni

ha! nie byles pierwszym, ktory wpadl na to rozwiazanie. Niestety nie jestem
w stanie wywolac takiego cisnienia, zeby skroplic ten biogaz. Nie wiem tez,
jakie dobrac dysze do kotla ani czy filtry na drodze zbiornik-kociol sa na
tyle dokladne, zeby oczyscic gaz z "kleksow", ktore moga sie przydarzyc w
takim procesie.

MS

4. Data: 2005-06-03 08:51:59

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mat S" <f...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d7p240$iim$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chciałem wyrazić swoje wkur...zenie nadciągającą podwyżką cen
> materiałów eksploatacyjnych do urządzeń grzewczych. Chodzi mi
> rządowy projekt podwyżki akcyzy na olej opałowy i gaz płynny.

Jest już rządowy projekt przeciwko rządowemu projektowi, projekt
zamrożenia cen na dotychczasowym poziomie, dziś w radiu o tym mówili.

J. (skołowany lekko)

5. Data: 2005-06-03 09:17:25

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Jun 2005 10:51:59 +0200
"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:

> Jest już rządowy projekt przeciwko rządowemu projektowi, projekt
> zamrożenia cen na dotychczasowym poziomie, dziś w radiu o tym mówili.

ta, wprowadza akcyze i zamroza ceny - czyli kto za to zaplaci?
handlujacy?? producenci?

Sierp

6. Data: 2005-06-03 09:31:48

Od: "Tomasz" <t...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Mat S wrote:
> [...]
> ludziom, którzy nie potrafią wykonywać roboty, za którą biorą ogromne
> (w mojej skali) pieniądze, to chętnie zacznę taki proceder.

mozesz sobie dorobic pompe do swojego zbiornika i tankowac auto (koszt
oryginalnej certyfikowanej pompy to cos kolo 10kpln z montazem) :)

--
Tomek

7. Data: 2005-06-03 09:53:14

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..

> ta, wprowadza akcyze i zamroza ceny - czyli kto za to zaplaci?
> handlujacy?? producenci?

"ci państwo"...

J.

8. Data: 2005-06-03 11:24:15

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mozesz sobie dorobic pompe do swojego zbiornika i tankowac auto (koszt
> oryginalnej certyfikowanej pompy to cos kolo 10kpln z montazem) :)

ostatnio tankowalem zbiornik 1,67 za litr. na niektorych stacjach LPG jest
taniej...
poza tym jezdze dieslem :)
nie pomyslalem - powinienem miec kociol na olej opalowy...

MS

9. Data: 2005-06-03 11:39:49

Od: "Tomasz" <t...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Mat S wrote:

> ostatnio tankowalem zbiornik 1,67 za litr. na niektorych stacjach LPG
> jest taniej...
> poza tym jezdze dieslem :)
> nie pomyslalem - powinienem miec kociol na olej opalowy...

:)

ja zamierzalem ogrzewac dom opalem ;) , czyli pomyslalem, ale nie wyszlo...

--
Tomek

10. Data: 2005-06-03 14:14:05

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

A ja po prostu tak ustawię rozliczenia z US, żeby płacić odpowiednio mniej
podatków - dopóki nie będziemy musieli mieć kasy fiskalnej to mi mogą
skoczyć. Teraz płacimy hojnie jakieś półtora tysiąca miesięcznie, ale z
łatwością możemy zejść ze sprzedażą bezrachunkową tak, żeby wychodziło
odpowiednio mniej. I fiskus gówno zyska na akcyzie - przynajmniej ode mnie.

T.

drzwi Juwent antywłamaniowe - opinie
przemalować szafę ?
czlonkostwo w spoldzielni, a przydzial lokalu
Ziemia
Ultradźwiękowy odstraszacz owadów i szkodników