czlonkostwo w spoldzielni, a przydzial lokalu

1. Data: 2005-06-03 06:29:54

Temat: czlonkostwo w spoldzielni, a przydzial lokalu
Od: newman <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jakis czas temu kupilem mieszkanie (spol-wlas.) i teraz wybieram sie do
spoldzielni zeby zlozyc wniosek o czlonkostwo. Moje pytanie: czy
czlonkostwo i przydzial lokalu to jest to samo (wspolna procedura i ten
sam papierek)???

Marcin

2. Data: 2005-06-03 13:24:38

Temat: Re: czlonkostwo w spoldzielni, a przydzial lokalu
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"newman" <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com> wrote in message
> [...]
> spoldzielni zeby zlozyc wniosek o czlonkostwo. Moje pytanie: czy
> czlonkostwo i przydzial lokalu to jest to samo (wspolna procedura i ten

Nie musisz być członkiem spółdzielni. A przeciez ty przydziału nie
dostaniesz.

3. Data: 2005-06-03 17:32:39

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Jun 2005 08:29:54 +0200, newman napisał(a):

> [...]
> spoldzielni zeby zlozyc wniosek o czlonkostwo. Moje pytanie: czy
> czlonkostwo i przydzial lokalu to jest to samo (wspolna procedura i ten

Jak masz akt własności to ci przydział niepotrzebny.
Chyba, że spółdzielnia robi problemy. Z nimi zazwyczaj
się nie powalczy...

Pozdrawiam
Miroo

Ziemia
Ultradźwiękowy odstraszacz owadów i szkodników
odświeżanie fug
Otwor dylatacyjny
Pompa Ciepla - czy ktos uzywa?