przemalować szafę ?

1. Data: 2005-06-03 06:53:33

Temat: przemalować szafę ?
Od: "Marcin" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam taką starą szafę z płyty wiórowej. Chciałbym żeby była biała...i co mam
zrobić ? Okleić czymś , przemalować ? Macie jakieś pomysły ?

Pozdrawiam
marcin

2. Data: 2005-06-22 18:22:17

Temat: Re: przemalować szafę ?
Od: s...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mam taką starą szafę z płyty wiórowej. Chciałbym żeby była biała...i co mam
> zrobić ? Okleić czymś , przemalować ? Macie jakieś pomysły ?

Ja tak zrobiłam (wspólnie z mężem).
Najpierw najlepiej szafę odtłuścić(np.benzyną lub dobrze umyć np.Ludwikiem
itp.),po wyschnięciu lekko przetrzeć papierem ściernym i pomalować w
zależności od potrzeby odpowiednią ilośćią warstw emalii.
Pamiętaj o tym,że jeżeli nie "zheblujesz" trochę krawędzi dzwiczek,po
pomalowaniu będą się trudniej otwierać (tak jest u nas:))
Jest taka książka (niedawno sprzedałam ją na Allegro) "Odnawianie mebli w
weekend",w ktorej sa opisane różne sposoby na całkowite odmienienie wyglądu
starych mebli,sporo z niej skorzystała,polecam!
Miłej pracy,L.

czlonkostwo w spoldzielni, a przydzial lokalu
Ziemia
Ultradźwiękowy odstraszacz owadów i szkodników
odświeżanie fug
Otwor dylatacyjny