Jak nadużyć?

11. Data: 2005-06-03 15:08:20

Temat: Re: Jak nadużyć?
Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, ale ja nie jestem firma....

MS

12. Data: 2005-06-03 17:30:01

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jun 2005 09:46:21 +0200, Mat S napisał(a):

> Gratuluję też rządowi decyzji prowadzących do zwiększania szarej strefy w
> tej dziedzinie polskiej gospodarki.

Po prostu ci co robią ww nadużycia stwierdzili, że mogą
zarobić więcej. I dlatego wystąpili z taką inicjatywą...
;>

Pozdrawiam
Miroo

13. Data: 2005-06-04 08:32:28

Od: Slawomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp> szukaj wiadomości tego autora

Miroo wrote:

> Po prostu ci co robią ww nadużycia stwierdzili, że mogą
> zarobić więcej. I dlatego wystąpili z taką inicjatywą...

Ależ szarą strefę można zlikwidować bez podnoszenia akcyzy
na paliwa grzewcze. Wystarczy odpowiednio obniżyć akcyze
na paliwa napędowe i szara strefa zniknie.
--
Slaw

14. Data: 2005-06-04 08:39:35

Od: Slawomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp> szukaj wiadomości tego autora

Mat S wrote:
> ok, ale ja nie jestem firma....

Żywność możesz kupować na targu od rolnika, który
nie płaci VAT i dochodowego a nie w hipermarkecie
odprowadzającym 22% VAT.

Możesz kupować usługi bez rachunku...

I oczywiście głośno mówić dlaczego to robisz, żeby
dotarło do wielu osób, że podatki są za wysokie a my
zaczynamy się otwarcie bronić przed nimi.

I głosuj w wyborach na Unię Polityki Realnej albo
na Centrum im. Adama Smitha - jeśli wystartują.
--
Slaw

15. Data: 2005-06-06 14:47:33

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ szarą strefę można zlikwidować bez podnoszenia akcyzy
> na paliwa grzewcze. Wystarczy odpowiednio obniżyć akcyze
> na paliwa napędowe i szara strefa zniknie.

Obniżyć podatek? Panie, toż to przedwyborczym populizmem czuć na milę! Tego
się nie robi! :/

MS

16. Data: 2005-06-07 07:20:25

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

In message d7ronh$ac1$...@i...gazeta.pl, Slawomir Mateuszczyk
<s...@g...ZAMIEN.lp> wrote:

> Ależ szarą strefę można zlikwidować bez podnoszenia akcyzy
> na paliwa grzewcze. Wystarczy odpowiednio obniżyć akcyze
> na paliwa napędowe i szara strefa zniknie.

Ale komu zależy na likwidacji szarej strefy!?
Przecież nie tym co ją tworzą, ani nie tym
co haracze z tego zbierają.
Dlatego jest jak jest.

Pozdrawiam
Miroo

17. Data: 2005-06-08 15:28:41

Od: Christian <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też jestem tym poirytowany, bo na tej zasadzie należy np. wszystkim
kierowcom wpakować co miesiąc mandaty po 200 zł bo wiadomo że niektórzy
łamią przepisy i nie zostają złapani bo policji nie może być wszędzie. I
raz na 4 miesiące przekroczenie punktów karnych i niech zdają jeszcze raz;
niech płacą! To jest właśnie jeden z powodów dlaczego inwestycje takie jak
Hyundai wylądowały na Słowacji a nie u nas. Po prostu inwestor zrobił dobre
rozeznanie polskich obyczajów i prawnicy wykazali że nagłe administracyjne
podwyższenie podatków jest w Polsce o wiele bardziej prawdopodobne niż
tam. Nawet jeśli ostatecznie teraz by się z tej akcyzy wycofano, to szkoda
już się stała i inwestorzy od Polski zostali odstraszeni. Ja nie neguję
samej podwyżki, ale metody jej wprowadzenia. W państwie prawa zmiany
podatkowe nie mogą być wprowadzane w trakcie roku podatkowego, zaś o
podatkach decyduje organ ustawodawczy - czyli parlament, a nie
rząd. Straty dla gospodarki z powodu wprowadzenia tej akcyzy będą większe
niż kwoty które rozkrada tzw. mafia paliwowa.

18. Data: 2005-06-08 15:29:23

Od: Christian <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Jun 2005 10:32:28 +0200, Slawomir Mateuszczyk napisał(a):

> Ależ szarą strefę można zlikwidować bez podnoszenia akcyzy
> na paliwa grzewcze. Wystarczy odpowiednio obniżyć akcyze
> na paliwa napędowe i szara strefa zniknie.

Gdyby obniżyć akcyzę to teraz w ramach UE Niemcy kupowaliby paliwa u nas,
Polskę oskarżonoby o dumping i musielibyśmy płacić kary do budżetu UE. To
by się w żaden sposób nie mogło opłacić.
Natomiast teraz przy tej akcyzie to nie wiem czy przypadkiem oleju
opałowego nie opłaci się lepiej kupować w Niemczech. Zapewne tak się
zacznie dziać, po czym nasze urzędy celne zaczną wymierzać od tego akcyzę,
ktoś to poda do UE że to jest de facto cło, Polska przegra proces, a że to
paliwo do Polski będzie przywoziła firma niemiecka, a nie Polska, to
wreszcie Polska się doigra i Unia dowali nam kary. Rząd podniesie więc
podatki dochodowe żeby zebrać na te kary.

drzwi Juwent antywłamaniowe - opinie
przemalować szafę ?
czlonkostwo w spoldzielni, a przydzial lokalu
Ziemia
Ultradźwiękowy odstraszacz owadów i szkodników