Jak ocenić czy kanał jest właściwie wypełniony :)

11. Data: 2006-06-25 21:06:02

Temat: Re: Jak ocenić czy kanał jest właściwie wypełniony :)
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik pisze 25-06-2006 20:50:
> To był ząb 12. Podobno przeżyje na zwykłym wypełnieniu kompozytowym,
> przynajmniej dopóki się nie złamie. ;)))

Faktycznie, z dwójką nie powinno być problemów. Można pogubić się w
Twoich zębach ;-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

12. Data: 2006-06-25 21:09:37

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie, z dwójką nie powinno być problemów. Można pogubić się w
> Twoich zębach ;-)

Tego trzonowca mi przecież usunęli ;-)
--
Samotnik

13. Data: 2006-06-25 21:19:13

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik pisze 25-06-2006 23:09:

> Tego trzonowca mi przecież usunęli ;-)

A, faktycznie. A jak tam ósemka, wchodzi na miejsce usuniętego?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

14. Data: 2006-06-25 21:25:36

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, faktycznie. A jak tam ósemka, wchodzi na miejsce usuniętego?

Jasne, tak pędzi tam wskoczyć, że aż się za nią kurzy. :) Pomału
zaczynam żałować, że dałem sobie tego zęba usunąć. Korona była
zniszczona, złamana jedna ścianka, ale można było przecież coś na
korzeniu odbudować. No ale trafiłem na chirurga ze 'starej szkoły'...
--
Samotnik

15. Data: 2006-06-25 21:32:23

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik pisze 25-06-2006 23:25:

> [...]
> zniszczona, złamana jedna ścianka, ale można było przecież coś na
> korzeniu odbudować. No ale trafiłem na chirurga ze 'starej szkoły'...

Teraz szukaj ortodonty z nowej szkoły :-)
W BB mogę Ci polecić jednego.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

16. Data: 2006-06-25 21:40:08

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz szukaj ortodonty z nowej szkoły :-)

A to da się wyjąć takiego wyrośniętego, schowanego całkowicie w
dziąśle i umieszczonego pod kątem 30st. do pionu zęba i przesunąć
o jedno miejsce?

> W BB mogę Ci polecić jednego.

To wal na priv...
--
Samotnik

nie wiem co o tym sądzić, może coś poradzicie, bardzo przepraszam,że długie
Ostatni GEN
tkanki fibroadenomatosis
substrefa
rak piersi