ucho..-problem

1. Data: 2003-11-27 08:07:52

Temat: ucho..-problem
Od: "SeNoHh" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

W czym rzecz..Otoz w zeszly czwartek wyszedlem z wanny. wyczyscilem sobie
ucho patyczkiem i nastepnego dnia suprise..ledwo na nie slysze !!..nie boli
mnie woogule a dzwiek ktory slysze jet jak by przytlumiony..nastepnego dnia
to samo z tym ze tak jak by zaczela mnie bolec glowa od strony ucha ale
przeszlo...od wtorku biore krople do ucha..raz slysze ..a raz znow te
przytlumione dzwieki i buczenie w uchu...ktos mial moze cos takiego ?? czy
krople wystarcza ?? dodaje ze nic mnie ucho nie boli , tylko ten szum....

Pozdrawiam

Senoh

2. Data: 2003-11-27 14:02:05

Temat: Re: ucho..-problem
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SeNoHh" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> krople wystarcza ?? dodaje ze nic mnie ucho nie boli , tylko ten szum....

Masz prawdopodobnie zatkane ucho jego wydzieliną. Możesz przepłukać je
ciepłą, przegotowaną wodą za pomocą np. strzykawki 20 ml. Pochyl się nad
wanną i energicznie wstrzyknij do ucha całą zawartość strzykawki, aż do
skutku.
Możesz też udać się do laryngologa na zabieg przepłukania ucha.

Pozdrawiam
Krystyna

3. Data: 2003-11-27 15:13:29

Od: "SeNoHh" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skutku.
> Możesz też udać się do laryngologa na zabieg przepłukania ucha.

dzieki za rade;-)) juz sie przestrachalem ze moze sobie uszkodzilem wacikiem
bebenek..od wczoraj biore krople do ucha ale to nic nie pomaga wiec jednak
bede musial powalczyc ze strzykawka;-))

pozdrawiam

Senoh

4. Data: 2003-11-27 18:31:05

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Nov 2003, Krystyna*Opty* wrote:

> Masz prawdopodobnie zatkane ucho jego wydzieliną. Możesz przepłukać je
> ciepłą, przegotowaną wodą za pomocą np. strzykawki 20 ml. Pochyl się nad
> wanną i energicznie wstrzyknij do ucha całą zawartość strzykawki, aż do

nie radz aby robil to sam, poniewaz najpierw trzeba zobaczyc, czy
blona bebenkowa jest cala. Obecnosc nawet niewielkich perforacji
czy nawet miejsca scienczenia jest przeciwskazaniem do takiego
oczyszczania ucha. Laryngolog oglada na ogol ucho i ocenia jaka
metode usuniecia woszczyny wybrac oraz oglada ucho po usunieciu
woszczyny i wie czy trzeba zastosowac dodatkowe leczenie jesli
bylyby zmiany na blonie benekowej

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2003-11-28 10:22:44

Od: "SeNoHh" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bq504s$9f5$2@news.onet.pl...

> [...]
> skutku.
> Możesz też udać się do laryngologa na zabieg przepłukania ucha.

..dzis bylem u lakarza;-)przeplukal mi woda ucho i jest gicio;-)))wreszcie
mam stereo !!;-)). wdala sie mala infekcja ale kropelki zalatwia sprawe;-))

pozdrawiam

Senoh

6. Data: 2004-09-16 13:24:43

Od: s...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

hejka
Radze Ci iść do lekarza nie załatwiac tego własnoręcznie!! Może sie okazać że
od wody mogła powstać mała infekcja która może się rozwinać!!

7. Data: 2004-11-09 17:33:25

Temat: Re: Jak odetkac zatkane ucho???
Od: "met" <m...@s...eu.wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam problem z zatkanym uchem i nie dotyczy on zatkania woda ani woskowina...
Majac przeziebienie lekko mnie pobolewaly uszy, wiec zaaplikowalem sobie
masc "Atecortin",
zatykajac w ten sposob oba. Niby nic w tym dziwnego, ale krople po jakims
czasie powinny wyplynac z ucha.
Tymczasem minely juz 3 dni a ja jak nie slysze, tak nie slysze. Nigdy mi sie
to wczesniej nie zdarzalo...
Poszedlem do lekarza rodzinnego: obejrzal wziernikiem i powidzial "kanal
czysty, blona nienaruszona ;), a za blona widac wysiek" i przepisal
antybiotyk na zapalenie ucha.
Problem w tym, ze ja w to nie wierze w ta koincydencje zapalenia z
Atecortinem - tym bardziej ze problem dotyczy obu uszu.
(Na domiar zlego ten lekarz juz raz sie pomylil - kiedys poszedlem do niego
maja chorobe "lupiez rozowy Gilberta",
on stwierdzil ze to skorny objaw grypy i szybko przejdzie. Gdy nie
przechodzilo dermatolog mi natychmiast powiedzial
prawdziwa nazwe choroby i zdziwil sie jak ten rodzinny mogl to pomylic !!)
Tak wiec nie ufam temu lekarzowi. Problem w tym ze do laryngologa nie da sie
tak pojsc bez skierowania (jak do dermatologa), a ten rodzinny nie chcial mi
dac skierowania :/

Aha: uszy plukalem prysznicem, przedmuchiwalem, potrzasalem pochylona glowa
i nic nie pomagalo...
Ten Atecortin to taka lepka, gesta, tlusta ciecz - pewnie jakby byl bardziej
podobny do wody nic by sie nie stalo...
Przed felernym zatkaniem od dwoch dni uzywalem zupelnie plynnego
Dicortineff'u i gdy wyciekal to ucho sie odtykalo. Atecortinu uzylem dlatego
ze tamten mi sie skonczyl.

Czy to mozliwe zeby ten preparat przedostal sie za blone i jakos tam tkwil??
Czy takie zatkanie na dluzsza mete moze grozic jakimis powiklaniami?

8. Data: 2004-11-09 20:36:10

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

met wrote:
> Tak wiec nie ufam temu lekarzowi. Problem w tym ze do laryngologa nie da sie
> tak pojsc bez skierowania (jak do dermatologa), a ten rodzinny nie chcial mi
> dac skierowania :/

mozesz isc do takiego lekarza bez skierowania na kazdy dyzur w kazdym
szpitalu

--
best regards,
scream (at)w.pl