Re: Jak odstraszać szpaki, kawki itp z czareśni?

Data: 2012-06-26 08:33:24
Temat: Re: Jak odstraszać szpaki, kawki itp z czareśni?
Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

news:jsbq14$hs9$1@inews.gazeta.pl...

> ale to chodzi chyba o jakieś głupie zabawy podpadające pod znęcanie się...
> bo inaczej za każdego stracha na wróble kryminał...

Ja tylko powtórzyłem, to co podawali w wiadomościach trójki, że w jakimś
mieście nieopodal jakiejś hali targowej czy supermarketu szukają tego który
celowo płoszył ptactwo montując urządzenie wydające dźwięki ptaków
drapieznych.
Sąsiedzi mieszkający nieopodal donieśli.. prawdopodobnie ci z tej hali
trargowej coś wykombinowali.

Marek