Re: Jak odzyskać 845 dolarów?

Data: 2017-06-17 16:38:13
Temat: Re: Jak odzyskać 845 dolarów?
Od: XL <i...@g...pl>

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
dzyskanie-polske-845-mld-dolarow-trzeba-byloby-sie-d
ogadac-trumpem

europy-zmierza-nawet-35-milionow-muzulmanow

> Wiadomość sprzed 2 lat. Dzisiaj Rakka i Mosul w stanie oblężenia, "kalif"
> nie żyje i tylko tygodnie dzielą nas od upadku IS, po czym wszystko wróci
> do normy. I prawidłowo.
>
> IS to był taki sam epizod jak talibowie czy mahdyści.

Nie wiem, jakim tropem idą Twe myśli, że doliczyłeś się w IS aż tylu
ludzi... Mowa jest o 35 milionach muzułmanów (niekoniecznie islamistów, he
he), których przybycie do Europy opróżni portfel ucieszonego silvio tak, że
dla niego samego nic nie zostanie, a co dopiero mówić o W92 ojro po wyjściu
Polski z UE :->
Silvio prędziutko pojedzie do Polski. Albo w ślad za bogatszymi krajanami,
LOL.
http://wolnosc24.pl/2017/03/31/niemcy-uciekaja-z-nie
miec-i-to-ci-najbogatsi-zobacz-dokad-i-dlaczego/