Jak okradziono Belweder.

121. Data: 2015-10-08 22:25:14

Temat: Re: Jak okradziono Belweder.
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

Dnia Thu, 8 Oct 2015 18:41:20 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>Nie

Tak

122. Data: 2015-10-08 22:26:49

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Thu, 8 Oct 2015 17:00:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

>FORMALNIE oznacza, że jest jakiś tam przepis, który po naciągnięciu od
>biedy uzasadnia kradzież i FORMALNIE nie można się przyczepić. Ale wiesz,
>to sytuacja tego rodaju: zabrałem matce z komody rentę, bo i tak musi mnie
>utrzymywać, póki się uczę :->

Czyli twierdzisz, że w sensie moralnym Komorowski okradł państwo polskie?
Potwierdzisz?

123. Data: 2015-10-08 22:27:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Thu, 8 Oct 2015 18:43:22 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

et...

t...

net...

.net...

>TUSK mógł być.

Dlaczego tylko Tusk, a Kaczyński nie?

124. Data: 2015-10-08 22:41:01

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> FORMALNIE oznacza, że jest jakiś tam przepis, który po naciągnięciu od
> biedy uzasadnia kradzież i FORMALNIE nie można się przyczepić.

Wczesniej pisałas ze brakuje umowy lub pokwitowania.
Rozumiem, ze z tej bzdury juz sie wycofałas?

125. Data: 2015-10-08 23:50:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 13:01:24 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> Jeśli sam tego nie zapierdolił, to zrobił to ktoś
> za kogo Komoroski bierze odpowiedzialność.
>
> Dobrze że klamek nie powyrywali.

Krany i owszem, powyrywali.

126. Data: 2015-10-08 23:51:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 22:25:14 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

.net...

> Tak

To dawaj, kto podpisał umowę użyczenia - z obu stron.

127. Data: 2015-10-08 23:54:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 22:26:49 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> Czyli twierdzisz, że w sensie moralnym Komorowski okradł państwo polskie?
> Potwierdzisz?

Czytaj powyżej, co twierdzę.

128. Data: 2015-10-08 23:55:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 22:27:35 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
> [...]

Bo by żył do dziś :->

129. Data: 2015-10-08 23:56:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 20:41:01 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Wczesniej pisałas ze brakuje umowy lub pokwitowania.
> Rozumiem, ze z tej bzdury juz sie wycofałas?

Nie. Zapewne jest pokwitowanie samemu sobie lub umowa z samym sobą :->

130. Data: 2015-10-09 07:14:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

.net...

> Nie, hejterze - musiano przyznać, ze jest OK, bo spryciarz powołuje się na
> durny przepis. Teraz wyjaśni się, gdzie są rzeczy, których brakuje. I
> wtedy
> zacznie się wyjaśnianie wszystkiego od początku.

XL- przecież skoro on zrozumieć nie chce- to żeby nei wiem co- nie zrozumie.
Ideałem poddanego jest ktoś, kogo oprymuje tyran- cieszy się z tego i
pokrzykuje radośnie: "o, jak mi dobrze"!

--

Chiron

Rozdziobią go kruki i wrony...
Święci