Jak okradziono Belweder.

131. Data: 2015-10-09 08:20:31

Temat: Re: Jak okradziono Belweder.
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Thu, 8 Oct 2015 22:26:49 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>Czytaj powyżej, co twierdzę.

Czytam i wychodzi mi, ze wg ciebie formalnie jest wszystko ok, ale moralnie
nie bardzo.

Jeszcze raz: czy twierdzisz, ze moralnie to była kradzież? A jeśli nie to co
złego jest w tym użyczeniu, konkretnie napisz a nie owijaj niczym prezes,
wiem, ale nie powiem.

Bo chiron to stwierdził literalnie, no ale to jego odpowiedzialność
hejtera - ja natomiast pytam ciebie.

132. Data: 2015-10-09 08:21:45

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

Dnia Thu, 8 Oct 2015 22:25:14 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

.net...

>To dawaj, kto podpisał umowę użyczenia - z obu stron.

Twierdzisz, ze tych podpisów tam nie ma - mimo, ze formalności stało się
zadość - czy coś innego?

133. Data: 2015-10-09 08:22:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Thu, 8 Oct 2015 20:41:01 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

>Nie. Zapewne jest pokwitowanie samemu sobie lub umowa z samym sobą :->

Zapewne przed sądem obronisz ten hejt.

134. Data: 2015-10-09 08:26:08

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Thu, 8 Oct 2015 22:27:35 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

net...

et...

t...

>Bo by żył do dziś :->

Prezes Kaczyński nie żyje? Wow, hejterce już się całkiem w główce miesza od
tego wicia.

Dla wyjaśnienia, "mógł być" to czysta insynuacja i za to również możesz
odpowiadać hejterko.

135. Data: 2015-10-09 09:13:22

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-09 o 08:26, Ghost pisze:

> Dla wyjaśnienia, "mógł być" to czysta insynuacja i za to również możesz
> odpowiadać hejterko.

Skoro naczelny hejter RP nie odpowiada, to nie łudź się.

Ewa

136. Data: 2015-10-09 10:15:22

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Skoro naczelny hejter RP nie odpowiada, to nie łudź się.

Co wolno wojewodzie.... Matka Kurka tez podskakiwał i w końcu mimo
prawicowego kwiku dostał co mu się należało.

137. Data: 2015-10-09 13:45:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Oct 2015 07:14:29 +0200, Chiron napisał(a):

.net...

> XL- przecież skoro on zrozumieć nie chce- to żeby nei wiem co- nie zrozumie.
> Ideałem poddanego jest ktoś, kogo oprymuje tyran- cieszy się z tego i
> pokrzykuje radośnie: "o, jak mi dobrze"!

Dla mnie jasne jest, że okradłby własną matkę, gdyby tylko był w potrzebie.
I tyle.

138. Data: 2015-10-09 13:47:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Oct 2015 08:20:31 +0200, Ghost napisał(a):

> Jeszcze raz: czy twierdzisz, ze moralnie to była kradzież?

Tak. Tak. Tak. Nazwana użyczeniem - niesłusznie.

> A jeśli nie

Chyba jeśli tak.

> to co
> złego jest w tym użyczeniu, konkretnie napisz a nie owijaj niczym prezes,
> wiem, ale nie powiem.

To złego, że samemu sobie nie można niczego użyczyć :->

> Bo chiron to stwierdził literalnie, no ale to jego odpowiedzialność
> hejtera - ja natomiast pytam ciebie.

Hejterki???
:->

139. Data: 2015-10-09 14:26:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Oct 2015 08:21:45 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
t...

.net...

> Twierdzisz, ze tych podpisów tam nie ma - mimo, ze formalności stało się

Skoro pytam, kto podpisał, to twierdzę, że NIE MA?
Umiesz czytać???

No więc ponownie pytam: KTO PODPISAŁ? UMiesz odpowiedzieć na to pytanie? Bo
jest bardzo ważne, kto jest tam podpisany jako użyczający, a kto jako
biorący w użyczenie. Wiesz to? To dawaj.

140. Data: 2015-10-09 14:26:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Oct 2015 08:22:35 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> Zapewne przed sądem obronisz ten hejt.

:-D

Rozdziobią go kruki i wrony...