Jak okradziono Belweder.

61. Data: 2015-10-07 20:22:06

Temat: Re: Jak okradziono Belweder.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Oct 2015 08:24:44 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

519107725.1073741829.1575035706096273/16129008823097
55/?type=3&theater

> Widzę, ze hejterzy ciągle swoje - taka wasza metoda na zaistnienie w sieci.

A co, te 200 osób zatrudnionych przez PO nie daje nam rady?
:->

62. Data: 2015-10-07 20:23:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Oct 2015 08:30:58 +0200, Ghost napisał(a):

> Do czytających ten przechujowy hejt: "wszystko odbyło się zgodnie z
> rozporządzeniem z 1996".

Odbyło się NACIĄGAJĄC to zarządzenie do granic absurdu, przekraczajac
granice kradzieży.

63. Data: 2015-10-07 20:27:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Oct 2015 17:00:01 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> P.S. Dziadostwo to jest nazywanie starych gratów hasłem: ponad sto starych
> dzieł sztuki.

...po wycenieniu obrazów po 2,50 PLN - owszem, można je już podciągnąć pod
"stare graty", a jak! :->

64. Data: 2015-10-07 21:36:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Oct 2015 19:11:20 +0200, Chiron napisał(a):

> Nie wiem, czy to były dzieła sztuki. Część- pewno tak. Zapewne nie była nim
> niszczarka za circa 100tys. zł

Ba - zaginiony obraz "Gęsiarka" za ... 2,50 PLN. Staaaary graaaaat!

65. Data: 2015-10-07 21:37:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Oct 2015 19:38:29 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> Chiron
>
> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
> wiadomości news:XnsA52CB795D7759budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..

> Dla czytających to zakłamanie: Duda nic nie zgłosił, a kancelaria Dudy
> stwierdziła, że wszystko jest zgodne z prawem. Hejter chiron kontynuuje
> swoją działalność obliczoną na zaistnienie w świeci poprzez zakłamana mowę
> nienawiści. Inaczej nie potrafi.

Hejter Ghostek nie próżnuje.

66. Data: 2015-10-07 21:52:28

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>Odbyło się NACIĄGAJĄC to zarządzenie do granic absurdu, przekraczajac
>granice kradzieży.

Po raz kolejny kłamiesz, hejterko.

67. Data: 2015-10-07 21:54:13

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Wed, 7 Oct 2015 19:38:29 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> Chiron

>Hejter Ghostek nie próżnuje.

Mało sprytne, nazywanie reakcji na hejt - hejtem. No ale tonący brzydko się
chwyta, typowe dla pisowskiej mowy nienawiści.

68. Data: 2015-10-07 21:55:06

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Ba - zaginiony obraz "Gęsiarka" za ... 2,50 PLN. Staaaary graaaaat!

Wymysły niezależnej od rozumu są jedynie wymysłami... a właściwie hejtem, i
niczym więcej.

69. Data: 2015-10-07 21:56:01

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>...po wycenieniu obrazów po 2,50 PLN - owszem, można je już podciągnąć pod
>"stare graty", a jak! :->

No, a Tusk to agent Stasi, tak, tak, pisowscy hejtowcy....

70. Data: 2015-10-07 21:58:35

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Wed, 7 Oct 2015 02:00:03 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

>Tam jest napisane, że ma być wyposażony przez Kancelarię - a nie że może
>grabić co mu się podoba z Belwederu. To różnica!

Pisowska hejterko, kancelaria prezydenta _Dudy_ stwierdziła, że wszystko
jest ok. Warto tak, kłamać byle tylko zaistnieć? Przecież ten smród
zakłamania, który teraz wypuszczasz z siebie, będzie się za tobą ciągnął,
zapewniam.

Rozdziobią go kruki i wrony...
Święci
ewolucja