Re: Jak osiągnąć życie wieczne??? Ważna informacja! :D

Data: 2012-12-09 13:23:47
Temat: Re: Jak osiągnąć życie wieczne??? Ważna informacja! :D
Od: Wygramy PL <w...@g...com>

W dniu 2012-12-06 17:59, Jakub A. Krzewicki pisze:
> czwartek, 6 grudnia 2012 17:27 carbon unit Wygramy PL <w...@g...com>
> contaminated planet pl.sci.psychologia with a message:

> Sam się baw, ja sobie sam konstruuję swoje raje ;)
> I poczytaj se na chomiku:
> http://tinyurl.com/edouard-schure

To dobrze to dobrze, jeśli tak myślisz, bo nawet jak nie wiesz nic o
życiu wiecznym to nie ufaj książką i doświadczeniu tylko improwizuj tak
żeby ci było na rękę :) Ja na przykład wiem, że nasz duch ustepuje z
czasem miejsca dzieciom aż w końcu całkiem się chowa i tylko otacza je
opieką, bo już niczego od życia nie potrzebuje, jest wszechmocny i
nieśmiertelny tylko nasze duchowe dzieci mają tendencję by znikać z
niewiadomych przyczyn, my z naszym doświadczeniem możemy trwać i
jesteśmy jak wyjątkowo mało wymagający kaktus.