Re: Jak oszczędnieogrzewać?

Data: 2003-06-16 12:57:10
Temat: Re: Jak oszczędnieogrzewać?
Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to>

Użytkownik "Bulbe" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bcke5l$4qb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> wrote in message
> [...]
> ostatnio
> minutach

> A jak bardzo zauważalny jest ten wzrost zużycia prądu? Bo, szczerze
> mówiąc - trochę boję się grzania wody prądem, właśnie ze względy na
> koszty...
> A co wody, to nie wiem. Mieszkam w tym mieszkaniu od lutego są w nim aż 3
> piony z zimną wodą - i 3 liczniki.
> Bulbe

Ja też się bałam, ale zwyciężyły względy praktyczne, o których pisałam
wyżej. To jest Ariston 10-litrowy więc nie potrzeba aż tak duzo prądu do
podgrzania wody. Dobrze trzyma ciepło. I do kuchni mi zupełnie wystarcza.
Ale to są dodatkowe oszczędności. U Ciebie wygląda, że piecyk ma
nienajlepsza sprawność, choć wszystko zalezy ile wody zużywasz. U mnie przy
6 osobach zużycie wody było ok. 25 m3.

Kasia