Re: Jak otworzyc Czlowieka zamknietego w sobie ?

From: a...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak otworzyc Czlowieka zamknietego w sobie ?
Date: 29 Aug 2002 19:55:57 +0200

Witam,

(...)
> szczesciu jak i na naszym zwiazku. Ostatnio zintesyfikowaly ( fuu jakie
> slowo ) sie nam problemy w naszym zwiazku. Powody pewno sa rozne ale glowny
> moj problem to to ze moja dziewczyna jest osoba bardzo zamknieta w sobie.

1. czy na pewno to glowny problem co to za inne problemy?? to wazne pomysl o
tym.

(...)
> zaakceptowala by rozwiazanie ? :(( Ogolnie smutno ... szczegolnie jesli to
> tlamszenie w sobie dochodzi do stanu w ktorym ona nie ma juz sil sama sobie
> radzic z tym co w sobie nazbierala zlego i chce uciekac od sytuacji.
> Ostatnio stwierdzila ze sie dusi i chce wyjechac na rok za granice, co
> niestety z zycia wiem raczej nie skonczy sie dla naszego zwiazku dobrze :(

2. DEPRESJA DEPRESJA DEPRESJA DEPRESJADEPRESJA DEPRESJA DEPRESJA DEPRESJA
DEPRESJA DEPRESJA V DEPRESJADEPRESJA DEPRESJA DEPRESJA ZASTANOW SIE NAD TYM
I POCZYTAJ TROSZECZKE O OBJAWACH..... to tylko przypuszczenie ale czesto trafne

(...)
> Jak mozna probowac otworzyc jej wyrazanie uczuc czy mysli - chocby powoli i
> stopniowo ? Macie jakies rady ?

3. Jesli to depresj to nie mozna - lekarz i leczenie.. a potem kto wie i
bardzo bardzo duzo milosci.....
a z drugiej strony jesli nie to "tylko" duzo duzo duzo cierpliwosci braku
walkowania i milosci i zrozumieia

> Dodam ze ona tak do calego otoczenia. Ma to chyba po ojcu ktory jest dosc
> podobny w zachowaniu. Ma przyjaciol i znajomych ale praktycznie nie rozmawia
> ode mnie ...

4. hmmm to jest interesuajce, kto wie czy naprawde tak mysli.... kto wie.... a
tak tyko by the way ile ma lat???

no nic szczere mowiac podejrzewalbym depresje, choc jak tak ma zawsze to taka
moze byc osoba, ale hmmm jeesl to charakter to raczej nie byloby to tak silne,
zastanow sie nad wplywem czynikow typu:
1. tabletki antykoncepcyjne
2. inne "ciezkie" lekarstwa
3. wydarzenia i wspomnienia ostatanich di i czasow, kto wie moze cos
nieistotnego pozornie
4. powodzenia i niepowodzenia

nie wiem sam rzeba myslec i kombinowac i zdecydowanie kochac....

pozdrowienia i powodzenia

adam