Re: Jak pomóc ofierze socjopaty?

Data: 2015-08-19 22:51:53
Temat: Re: Jak pomóc ofierze socjopaty?
Od: glob <r...@g...com>

FEniks
W dniu 2015-08-19 o 18:29, Chiron pisze:

> Naprawdę tak uważasz?

Naprawdę uważam, że masz bardzo złą opinię o ludziach i nie wiem, czym
sobie na to zasłużyli.
Nie wiem, jak w przypadku mężczyzn, ale jeśli chodzi o kobiety to
kilkudziesięciu partnerów to naprawdę spory wyczyn. Kilkuset to raczej w
ramach sportów ekstremalnych bym rozpatrywała.

> Problem w tym, że tego się nie mówi ot tak-
> każdemu napotkanemu. To dopiero jak przychodzi refleksja, alkohol,
> narkotyki, próby samobójcze. I jak taka osoba trafi na terapie czy np do
> Ruchu Światło- to wtedy zaczyna z niej wychodzi mnóstwo smiecia.
> Opowieści, które chyba każdego zadziwią. Nawet doświadczonego psychologa
> czy księdza.

Różne rzeczy się mówi. Nawet w przychodni w poczekalni ludzie potrafią
mi swoje życie opowiedzieć. Łącznie z tym, że mąż pije i bije.

Ewa

W przychodni nikt ciebie nie indoktrynuje, a te grupy wykorzystują ludzi z
problemami, aby ich wykorzystać do swojej ideologii i nagle za twoje , jego, jej
problemy odpowiada naprzykad lewactwo, czyli frustracje przenosi na innych a problem
pogłębia. Dlatego mamy obecnie masę ludzi co po oazach katolickich leczą się
psychiatrycznie.