Jak pomysle o kanapkach z serem/szynka to mam odruch wymitony

101. Data: 2009-02-02 03:25:15

Temat: Re: Jak pomysle o kanapkach z serem/szynka to mam odruch wymitony
Od: "Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Ale poza tym wszystkich masz w domu?

Mysle, ze ma. Za to z tego co nam tu wyszczekalas suko, wiemy ze ty wszystkich
raczej nie masz. Masz cos do powiedzenia? W koncu tyle razy sie tym chwalilas,
wiec moze dodaj cos nowego. Mozesz nawet rzucic na mnie klatwe.
Albo napisz tez cos o corci, ktora cie opuszcza na zawsze. Moze o tym, ze ma
CHUJOWA MATKE, ktora zasmieca siec zdjeciami wlasnych dzieciakow, nie pytajac
ich nawet o zgode i bez ich wiedzy?

Bluzgacz

102. Data: 2009-02-02 03:26:45

Od: "Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> Można narysować. Namalować. Wydziergać na serwetkach i zacząć
> sprzedawać...

..wyszydelkowac albo zrobic slad na stoku narciarskim i sprzedawac z tego
fotki...

Bluzgacz

103. Data: 2009-02-02 03:30:25

Od: "Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Kusicielka. Nie dam się. Jutro o 10tej mam aerobik

Twoj trener/partner Gosiewski sie nie pogniewa jak raz odpuscisz.
A teraz szczekaj suko!

Bluzgacz

104. Data: 2009-02-02 03:31:46

Od: "Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(a):

> No tak menopauza idzie tu i ówdzie.

Masz racje, ze menopauza z tym, ze wszedzie.
Im wieksze objawy tym bardziej kretynka sra postami w usenecie i rozpieprza
poszczegolne grupy, robiac z nich szambo z wlasnej osoby.

Bluzgacz

105. Data: 2009-02-02 03:42:44

Od: "Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Na razie moja fryzjerka narzeka, że mam ich zdecydowanie za dużo i powinna
> mi balejaż liczyć jak za 3 klientki :-)

UWAGA: MITOMANKA! (Z MENOPAUZA)

Bluzgacz

106. Data: 2009-02-02 03:46:05

Od: " Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Jasne, że lubią - gdybym nie miała tej wspaniałej pewności, nie chciałoby
> mi się wciąż doprowadzać do białej gorączki całej rasy idiotek :-D

Jednakze idiotka jestes wlasnie ty, na twoje nieszczescie.
To tobie TYLKO I WYLACZNIE wydaje sie, ze kogokolwiek doprowadzasz do bialej
goraczki menopauziaro, gdy tymczasem WSZYSCY z ciebie maja polew, poniewaz nie
dosyc tego, ze jestes glupia to robisz za usenetowego klauna.
Wszyscy ci jada, smieja sie z takiej glupiej pipy jak ty, w postach az kipi od
przesmiewczych podtekstow a ty myslisz, ze wszystko jest ok.
Jestes uposledzona, bo ludzie na ciebie pluja, a ty caly czas wmawiasz sobie
(i co najlepsze - innym), ze deszcz pada.
Hehehe, won retardzie!

Bluzgacz

107. Data: 2009-02-02 03:47:38

Od: "Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@g...com> napisał(a):

> Lubi=B1, lubi=B1, s=B1 tylko gwa=B3ceni przez Bluzgacza i harpie...

I tak 2 trolle podtrzymuja sie na duchu, oba zyjac w swoim wyimaginowanym
swiecie. Wracaj na stepy przyglupie, fanie UPA.

Bluzgacz

108. Data: 2009-02-02 03:53:24

Od: "Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> No - MNIE :-DDD

Mysle, ze to dobrze, iz dodajesz emoty w takich sytuacjach, bo wtedy bardziej
podkreslasz fakt tego, ze calkowicie sie osmieszasz. Dla osob, ktore cie nie
znaja to bardzo wygodna wskazowka.
Kazda inteligentna i rozgarnieta osoba zauwazy natychmiast, ze spore
nagromadzenie emot w twoich postach pojawia sie ZAWSZE, kiedy sytuacja staje
sie dla ciebie klopotliwa czy niezreczna albo wrecz nieprzyjemna.
"PROBUJESZ" to niejako obrocic w zart, skwitowac to smiechem, a doslowniej:
przykryc ten caly syf slusznie skierowany w twoja strone emotami, zeby
zminimalizowac wlasne straty w tej wymianie ciosow. Ponadto masz nadzieje, ze
ludzie zluzuja i opuszcza nieco z tonu...
Dodatkowo sama sie pocieszasz, bo jestes zalosna kretynka, ktora jedzie na
recznym pod wlasne posty, ktore czytasz i sie nimi jarasz, dlatego taki post z
emota "mowi" ci, ze wyszlas z tego z twarza, podczas gry rzeczywistosc jest
zgola odmienna. No ale takie sa uroki 50tki na karku i menopauzy.
Nie krzycz!

Bluzgacz

109. Data: 2009-02-02 03:55:22

Od: "Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> To już poszukaj w swojej rodzinie.

Kiedy to wlasnie ty jestes taka .......PLYTKA.
Idealnie pasujesz...

PS. No chyba lepiej ukladac kafelki i miec zawod, niz byc bezrobotna pizda na
utrzymaniu, ktora w zyciu niczego nie osiagnela i nie pracowala...

Bluzgacz

110. Data: 2009-02-02 03:58:55

Od: "Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(a):

> Mama pewnie była pszczołą,

Z pewnoscia - bzykala (sie) ostro...

Bluzgacz

Durnie....
No to ryba...
Thai style
OBIADEK PARZYBRODA Z OMASTA...
Przygotowanie wedliny na zimno - kilka pytan