Jak poprawić akustykę?

111. Data: 2015-03-20 18:00:29

Temat: Re: Jak poprawić akustykę?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan FEniks napisał:

> No i przyszedł! Jest piękny, miękki i w ogóle cudowny. Został wybrany
> wełniany, bo akurat wzór idealnie pasuje mi do firanek. ;-P

A czy w akustyce nastąpiła jakaś poprawa?

Jarek

--
Tu przerwał, lecz róg trzymał; wszystkim się zdawało,
Że Wojski wciąż gra jeszcze, a to echo grało.

112. Data: 2015-03-20 18:16:03

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2015 17:39:51 +0100, FEniks napisał(a):

> No i przyszedł! Jest piękny, miękki i w ogóle cudowny. Został wybrany
> wełniany, bo akurat wzór idealnie pasuje mi do firanek. ;-P

Nie "gryzie"? :) Ciekawość mnie zżera, w jakiej kolorystyce :) Beż?

M.

113. Data: 2015-03-20 18:33:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A czy w akustyce nastąpiła jakaś poprawa?

No zapomniałabym o najważniejszym! Znacznie!!!

Ewa

114. Data: 2015-03-20 18:36:14

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Mar 2015 21:45:22 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Przecież kupić dom na obrzeżach Warszawy, to dzisiaj żaden problem.
> Można wybierać, przebierać, a jak się coś znajdzie, obgada sprawę,
> to małe jest prawdopodobieństwo, że ktoś podkupi. Sprzedawca i tak
> będzie szczęśliwy, że ma pewnego kupca, który da kasę zaraz jak sam
> coś sprzeda. A wtedy mieszkanie można dać do sprzedaży bezwarunkowej.
> Tak może pójść łatwiej. Chyba że nie chodzi o kupno domu, lecz budowę.

Jest to jakiś pomysł :) Nawet całkiem dobry :) Pozostaje kwestia trafienia
na takiego życzliwego sprzedającego, który zechce poczekać.
Chodzi o kupno domu. Najlepiej takiego, jaki sobie wymarzyliśmy :) Czyli na
rynku wtórnym jest to raczej nierealne. Najchętnej jednak kupilibyśmy w
stanie do wykończenia, bo jednak mamy swój specyficzny gust, i nie
wyobrażamy sobie życia z np. szaro-betonową łazienką z kanciastymi
sanitariatami. Generalnie nowoczesny styl nam nie odpowiada, a tego chyba
dzisiaj najwięcej.
Budowa nie wchodzi w grę. Wiemy, czym to pachnie ;) Nie mielibyśmy czasu na
nadzór, a nawet szef budowy tego wymaga. Niestety. Trzeba poświęcić się
tylko temu, a ja nie mam ani czasu, ani siły, ani zdrowia na takie hocki
klocki z wykonawcami. Mąż tym bardziej nie ma czasu. Chociaż budowa pewnie
byłaby tańszą zabawą... No i miałby człowiek wpływ na wszystko od a do z.
Ale budowa to jednak duuuży stres.

M.

115. Data: 2015-03-20 18:36:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-20 o 18:16, Fragi pisze:

> Nie "gryzie"? :)

Jeszcze mnie nie pogryzł. ;)
Jest znacznie przyjemniejszy w dotyku od tych, które macałam w naturze.
Ten akurat model wypatrzyłam tylko wirtualnie.

> Ciekawość mnie zżera, w jakiej kolorystyce :) Beż?

Zgaduj zgadula. Ciekawe, jaki byś wybrała - pełna oferta dostępna na
www.agnella.pl ;)

Ewa

116. Data: 2015-03-20 19:29:59

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2015 18:36:49 +0100, FEniks napisał(a):

> Jeszcze mnie nie pogryzł. ;)
> Jest znacznie przyjemniejszy w dotyku od tych, które macałam w naturze.
> Ten akurat model wypatrzyłam tylko wirtualnie.

Nasz wełniany, z którego już zrezygnowaliśmy daaawno temu, "gryzł" :(

> Zgaduj zgadula. Ciekawe, jaki byś wybrała - pełna oferta dostępna na
> www.agnella.pl ;)

Spory wybór... Sobie to bym jakiś bardziej klasyczny wybrała. Chociaż
niektóre z tych nowocześniejszych mi się też podobają. Pisałaś coś o
nowoczesnym, kwestia tylko, co dla kogo jest nowoczesnością ;) Po
obejrzeniu oferty, myślę, że może jakieś szarości wybrałaś... Ale jaki
model, nie mam bladego pojęcia. Jeśli masz gładkie firanki, to pewnie
jednokolorowy (bo tak wspominałaś, że do wzoru firanek dobierasz ;)). Jeśli
firanki mają jakiś wzór, to Houston mamy problem ;)
Strzelam. Dziewięć razy, a co! :)

Alabaster Alte W jasne kakao
Alabaster Mistero W popiel
Magic Ravan Popielaty
Magic ladan Antracyt
Magic Asal Piaskowy
Folk-N Wena F Szary
Festival Bergamo Złoty
Festival Bergamo Perłowy
Isfahan Selma Sahara (ten raczej nie, ale niech już zostanie)

Inne jakoś mi do Ciebie nie pasują, ale w końcu nie mieszkasz sama... :)

Te Bergamo jakoś do mnie przemawiają...

M.

117. Data: 2015-03-20 20:19:09

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragi pisze:

> Jest to jakiś pomysł :) Nawet całkiem dobry :) Pozostaje kwestia
> trafienia na takiego życzliwego sprzedającego, który zechce poczekać.

Jakie będzie miał inne wyjście? Tylko w mojej najbliższej okolicy jest
kilka domów z tabliczką, że sprzedam i z numerem telefonu. Od kilku lat
tak stoją. A to nie wyjątek, bo wszędzie gdzie pojadę, jest podobnie.
Jest jakieś prawdopodobieństwo, że akurat to co się wybierze, ktoś inny
podkupi, ale prawdopodobieństwo to niewielkie. Co szkodzi spróbować?
Nie ma co czekać, trzeba się brać za oglądanie.

> [...]
> z kanciastymi sanitariatami. Generalnie nowoczesny styl nam nie
> odpowiada, a tego chyba dzisiaj najwięcej.

Kupowanie "młodego domu", to w ogóle chyba dość marny pomysł. Młodego,
czyli takiego, co go względnie niedawno zbudowano, ktoś go urządził po
swojemu, a teraz "płacze jak sprzedaje". Stary dom zawsze fajniej -- ma
jakiś charakter (kupując można wybrać ten z odpowiednim), a jak nie, to
nie żal zrobić szybką dewastację (żeby na przykład w tydzień porządnie
przykleić płyty kartonowogipsowe do wszystkich ścian z cegły).

> [...]
> ma czasu. Chociaż budowa pewnie byłaby tańszą zabawą... No i miałby
> człowiek wpływ na wszystko od a do z Ale budowa to jednak duuuży stres.

Remonty i adaptacje, to również może być stres nielichy. Zwłaszcza jeśli
ktoś lubi się stresować i żadnej okazji po temu nie przepuści. Ale można
też na luzie. Trzeba wybrac wykonawców, ktorzy wykończa dom, a nie jego
właściciela -- i wyżywać się na zakupinej substancji mieszkaniowej.

Z tym "od a do z" w przypadku budowy, to też wymaga uściślenia. Bo z jednej
strony może być na dodatek "od alfa do omega" i jeszcze "od alef do taw" do
tego -- czyli za duży wybór, by się bez bólu głowy zdecydować. Więc stres.
Z drugiej zaś szybka budowa, to naciski czasowe, nie ma kiedy pomyśleć.
Też stres. A do gotowego można wejść, obmieszkać sobie kąty, posiedzieć
trochę na przyzbie, podumać. I dopiero wtedy brać się za pierestrojkę.

Jarek

--
Zyskał wiele-mało,
Dobrze mu się działo,

118. Data: 2015-03-20 20:46:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2015 20:19:09 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> A do gotowego można wejść, obmieszkać sobie kąty, posiedzieć
> trochę na przyzbie, podumać. I dopiero wtedy brać się za pierestrojkę.

Tiaaaa, bo mieszkanie w pieriestrojce to na pewno właśnie to, o czym Fra
wręcz MARZY :->
--

Ikselka
pewni siebie.

119. Data: 2015-03-20 20:54:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Mar 2015 19:29:59 +0100, Fragi napisał(a):

> Spory wybór... Sobie to bym jakiś bardziej klasyczny wybrała.

Ja też, jakiś perski wzór. Zresztą taki mam - w odcieniach szelkiej
rudości.

> Chociaż
> niektóre z tych nowocześniejszych mi się też podobają.

Mnie GENERALNIE nie - te wszechobecne abstrakcyjne mazaje, ble.

> Pisałaś coś o
> nowoczesnym, kwestia tylko, co dla kogo jest nowoczesnością ;) Po
> obejrzeniu oferty, myślę, że może jakieś szarości wybrałaś...

SZARY dywan? - to już lepiej podłogę popiołem posypać, no naprawdę są
lepsze kolory dla wełny w domu 3-)
No i z praktyki wiem, że jeśli gładki, to już szczególnie nietrafiona
sprawa - trzeba odkurzać w jedną stronę, bo każda zmiana kierunku włosa
jest widoczna. Nie mówiąc o każdej plamce czy zagnieceniu.

--

Ikselka
pewni siebie.

120. Data: 2015-03-20 20:57:15

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> SZARY dywan? - to już lepiej podłogę popiołem posypać, no naprawdę są
> lepsze kolory dla wełny w domu

disco polo na dywanie rzondzi?

--
mst <at> gazeta <.> pl