Re: Jak poprawić swój intelekt?

From: "lusterus" <T...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak poprawić swój intelekt?
Date: Sat, 10 Jan 2009 13:44:15 +0100

Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości >>>

> Dlaczego nie zapytałeś jaka to była sytuacja?
> Mogłeś zapytać, czy doszła albo "aż tak kiepsko mi szło?"
> Jest wiele opcji, jeśli tak zrobisz to dziewczyna na pewno nie pójdzie w
> swoją stronę i nie oleje cie. Przecież daje ci wyrazne sygnały że chce
> pogadać. Gdy mówisz: "Fajnie" odbierze to jako zwykłe spławienie.
> Sądzisz że jedna z powyższych zaproponowanych przeze mnie ripost byłaby
> schematyczna? Myśle że nie.
>
> --
> //-\\ || )) //-\\ ][\/][

Otóż to, że nie. Tylko moja reakcja na sytucję z tymi dziewczynami wynika
właśnie nie tyle z nieśmaiłości, braku pewności siebie, ale braku zdolności
wymyślenia czegoś takiego o czym napisałeś. Ja wiem, że dla większości z was
wydaje się to niezrozumiałe - jak można być aż tak tępym. A jednak. Bo
przecież zamiast powiedzieć tak jak proponujesz "aż tak kiepsko mi szło?"
mogę palnąć coś w stylu "lubisz to często robić z facetami?" To
niewiarygodne, ale takie teksty, po którym laska uzna że jestem chamem
często mi się zdarzały. Niestety było to wynikiem tylko usilnego znalezienia
jakiejś oryginalnalnej odpowiedzi na jej zaczepkę. Ktoś powie nie szukaj na
siłę. Efekt będzie tak, że powiem "fajnie" i sobie pójdę.
Dlatego wracając do początków moich postów najbardziej szczęśliwy był
bym, gdyby można było poprawić właśnie zdolności intelektualne mające wpływ
właśnie na tak trywialne sprawy życia codziennego. Chyba zacznę więcej
czytać:)