Re: Jak poprawić swój intelekt?

Data: 2009-01-10 13:35:14
Temat: Re: Jak poprawić swój intelekt?
Od: "bazyli4" <b...@o...pl>

Użytkownik "lusterus" <T...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gk864g$lb8$1@news3.onet...

> Takich towarzystw jest większość, więc tak troche mi się zdaje, że problem
> jest we mnie a nie w nich. Kiedyś myślałem w ten sposób, że to wszyscy
> naokoło są jacyś porąbani, że nie chą za bardzo ze mną rozmawiać, umawiać
> się itp. No ale chyba nie tędy droga.

Otóż Tutaj się mylisz. To o milionach much przecież znasz. Owszem, jest
pewna granica... jeśli ja przekroczysz, dołączysz do kreacjonistów na
przykład - wszyscy się mylą tylko ja, no nas trzech zna prawdę - natomiast
jeśli przekroczysz ja w innym miejscu całe życie upłynie Ci na tym, co
większości... na rozmawianiu o niczym - prawda zas jest taka że im
inteligentniejszy temat tym mniej osób wypowiada się na jego temat
sensownie, toteż coraz mniejszy krąg jest do objęcia wzrokiem - musisz
wybrać, czego chcesz - żyć w wielkiej ciżbie ludzi bez własnego pomysłu na
życie intelektualne czy też szukać mniejszego kręgu, w którym jakies pomysły
na to zycie się zdarzają. Wiesz, Lem juz kiedyś komentując sferę Dysona
powiedział, że na niej będzie żyło coś, co już nie może być posądzane o
inteligencję...

Pzdr
Paweł