Re: Jak przechowujecie płyty DVD?

1. Data: 2016-01-09 12:21:11

Temat: Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Jan 2016 12:08:13 +0100, Zygmunt napisał(a):

> Mam setki płyt DVD, cześć w plastikowych
> pudełkach, część w papierowych kopertach.
> Oczywiście kupno plastikowych pudełek
> i przełożenie płyt z papierowych kopert
> byłoby możliwe.
> Mogę kupić stojak(i), ale przy takiej ilości
> nie wiem czy to byłby dobry sposób.
> Zależy mi na tym by można było łatwo
> wyjąć konkretną płytę.
> Rozważałem zakup dużego dysku i przekopiowanie,
> ale spora część płyt wymagałaby konwersji, a to nie
> byłby dobry sposób.
>
> Może ktoś wpadł na jakiś fajny sposób
> przechowywania?

Dlaczego konwersji? Nie wystarczy zrobić obrazu ISO?

[ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz ]
[ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą. ]

2. Data: 2016-01-09 12:32:29

Od: "Zygmunt" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
o...

> Dlaczego konwersji? Nie wystarczy zrobić obrazu ISO?

Chciałbym w każdej chwili móc wyjąć dowolną płytę i przeczytać/otworzyć.

> Tego typu rozwiązanie (jest tego duży wybór, różne rodzaje segregatorów):
> http://cdswiat.pl/images2/SEG_240CD_01.JPG

Muszę obejrzeć takie segregatory i sprawdzić cenę. Ale to mi się podoba.
Dzięki.

Pozdrowienia
Zygmunt

3. Data: 2016-01-09 12:34:26

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-09 o 12:32, Zygmunt pisze:
> Chciałbym w każdej chwili móc wyjąć dowolną płytę i przeczytać/otworzyć.
No obrazu ISO rzeczywiście wyjąć się nie da, ale już z
przeczytaniem/otwarciem nie widzę problemu.

Maciek

4. Data: 2016-01-09 12:37:39

Od: "Zygmunt" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> No obrazu ISO rzeczywiście wyjąć się nie da, ale już z
> przeczytaniem/otwarciem nie widzę problemu.

Napisz proszę jak obejrzeć film z zapisu ISO (bez wypalania płyty).

Zygmunt

5. Data: 2016-01-09 12:42:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-01-09 12:37, obywatel Zygmunt uprzejmie donosi:

Emulatorem napędu dvd chociażby

6. Data: 2016-01-09 13:21:02

Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-09 o 12:42, Qrczak pisze:

> Emulatorem napędu dvd chociażby

Na komputerze owszem, na zestawie kina domowego może być ciężko.
Ale i tak wolał bym wszystko przegrać na dysk i zapomnieć o
płytach. Zawsze na upartego można sobie nagrać na płytę
wielokrotnego zapisu.

7. Data: 2016-01-09 13:51:11

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Jan 2016 12:32:29 +0100, Zygmunt napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
o...

> Chciałbym w każdej chwili móc wyjąć dowolną płytę i przeczytać/otworzyć.

No i w czym problem? Choćby Daemon Tools i na komputerze masz wirtualny
napęd DVD.

[ Świat jest zły i jeszcze mu się to ułatwia. ]
[ (Franz Kafka) ]

8. Data: 2016-01-09 15:01:56

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-09 o 12:37, Zygmunt pisze:
> Napisz proszę jak obejrzeć film z zapisu ISO (bez wypalania płyty).
Napęd wirtualny?

Maciek

9. Data: 2016-01-09 15:02:47

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-09 o 13:21, RadoslawF pisze:
> Na komputerze owszem, na zestawie kina domowego może być ciężko.
> Ale i tak wolał bym wszystko przegrać na dysk i zapomnieć o
> płytach. Zawsze na upartego można sobie nagrać na płytę
> wielokrotnego zapisu.
O warunku używania zestawu kina domowego pierwsze słyszę, więc należało
chyba od tego zacząć :-)

Maciek

10. Data: 2016-01-09 15:13:42

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 9 Jan 2016 13:51:11 +0100
doszła do mnie wiadomość
<1...@m...przemekryk.no-ip.info>
od Przemysław Ryk <p...@g...com> :

o...

>No i w czym problem? Choćby Daemon Tools i na komputerze masz wirtualny
>napęd DVD.

VLC łyka pliki ISO, co do zewnętrznego playera - można wypakować
zawartość ISO na pena - powinno zadziałać.
--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."

Re: Jak przechowujecie płyty DVD?
drukarka
Re: Zawory "inteligentne" do kaliryferow
ile w takie mrozy idzie wam gazu na ogrzewanie
co wodoodpornego na podłoge