co wodoodpornego na podłoge

1. Data: 2016-01-02 21:16:00

Temat: co wodoodpornego na podłoge
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.
Czy ktoś dał na podłogę coś takiego co jest estetyczne, ale również nie
trzeba zbytnio uważać przy myciu, aby nie zostało uszkodzone przez
mokrego mopa?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2016-01-02 21:20:46

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Plyty chodnikowe w wersji lux kostka brukowa. Tylko nie sypac piachu w laczenia bo
sie do lozka nosi.

3. Data: 2016-01-02 21:21:02

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2016-01-02 21:21:03

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2016-01-02 21:29:41

Temat: Re: co wodoodpornego na podłoge
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Jan 2016 21:16:00 +0100, Krycha napisał(a):

> Jak w temacie.
> Czy ktoś dał na podłogę coś takiego co jest estetyczne, ale również nie
> trzeba zbytnio uważać przy myciu, aby nie zostało uszkodzone przez
> mokrego mopa?

OMG, a mało to jest ceramicznych płytek podłogowych??? Albo płytki PCV se
połóż, jak za komuny :-)

Mam wrażenie, że trollujesz 3333-]

--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

6. Data: 2016-01-04 22:16:15

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2016 o 21:29, Ikselka pisze:

> OMG, a mało to jest ceramicznych płytek podłogowych??? Albo płytki PCV se
> połóż, jak za komuny :-)
>
> Mam wrażenie, że trollujesz 3333-]

Nie trolluję, to było poważne pytanie.
Nie wiem czemu zostało tak zrozumiane.
Myślałam, że ktoś podsunie mi rozwiązanie (i firmę) takiej podłogi jak
teraz robią w szpitalach.
Coś jak grube linoleum przylepiane do podłogi. Wycinane w różne wzory.
Jak do tego przygotowuje sie podłoże? Jak firmy to cenią?
Myślałam, ze może ktoś coś takiego zrobił w mieszkaniach i powie o
zaletach i wadach.
Widać pytanie moje było zbyt ogólne, aby je potraktować poważnie.

Krycha.

7. Data: 2016-01-04 23:56:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Jan 2016 22:16:15 +0100, Krycha napisał(a):

> [...]
> Coś jak grube linoleum przylepiane do podłogi. Wycinane w różne wzory.
> Jak do tego przygotowuje sie podłoże? Jak firmy to cenią?

A skąd myśl, że "to" jest wodoodporne? - w sensie że nie odlezie po
podmoknięciu podłoża? W szpitalach to raczej nie chodzi o odporność na
zalanie, lecz o łatwą zmywalność oraz nieporowatość jako zabezpieczenie
przed brudem i bakteriami. No ale zmywalność to nie to samo, co długotrwałe
namaczanie, przy myciu podłoga raczej szybko schnie, no i woda nie stoi na
niej na tyle długo, aby wniknęła szczelinami w podłoże - w szpitalu raczej
nie stosuje si szlaucha do jej mycia.

> Myślałam, ze może ktoś coś takiego zrobił w mieszkaniach i powie o
> zaletach i wadach.
> Widać pytanie moje było zbyt ogólne, aby je potraktować poważnie.

No, zbyt ogólne. Trza było pytać od razu konkretnie o "to".
"To" jest kauczuk. Sam w sobie odporny na zalanie, ale gorzej z jego
podłożem, więc odleźć może IMO tak samo, jak cała reszta.
http://www.myfloor.pl/wykladziny-kauczukowe-trwale-w
ytrzymale-i-efektowne,1685,artykul.html
--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

8. Data: 2016-01-05 00:03:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Jan 2016 23:56:30 +0100, Ikselka napisał(a):

> A skąd myśl, że "to" jest wodoodporne? - w sensie że nie odlezie po
> podmoknięciu podłoża? W szpitalach to raczej nie chodzi o odporność na
> zalanie, lecz o łatwą zmywalność

oraz brak spoin

> [...]
> "To" jest kauczuk. Sam w sobie odporny na zalanie, ale gorzej z jego
> podłożem, więc odleźć może IMO tak samo, jak cała reszta.

j.w.

9. Data: 2016-01-05 00:06:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Jan 2016 23:56:30 +0100, Ikselka napisał(a):

> "To" jest kauczuk. Sam w sobie odporny na zalanie, ale gorzej z jego
> podłożem, więc odleźć może IMO tak samo, jak cała reszta.

W dodatku zamoknięte podłoże pod tą "gumą" nie ma szans wyschnąć, więc w
razie zalania i tak będzie trzeba zedrzeć wszystko jak leci, bo inaczej
podłoże zgrzybieje na amen. Woda ma tę paskudną własność, że wejdzie w
każdy mikroskopijny por - i zrobi swoje.

10. Data: 2016-01-07 21:04:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.01.2016 o 22:16, Krycha pisze:

> [...]
> Coś jak grube linoleum przylepiane do podłogi. Wycinane w różne wzory.
> Jak do tego przygotowuje sie podłoże? Jak firmy to cenią?

Nie wiem, jak się nazywa firma, która kładzie te podłogi, ale wiem, że
wymagają one specjalnej (czyt. kosztownej) konserwacji 2 razy w roku.

Ewa

Podłoga odporna na zalanie?
kiedy płacicie podatek za dom?
Ile zuzywacie pradu rocznie ?
Re: Podłoga odporna na zalanie?
nieuzasadnione wzrosty ciśnienia na piecu i ucieczka wody przelewem