Re: Podłoga odporna na zalanie?

1. Data: 2015-12-28 19:51:43

Temat: Re: Podłoga odporna na zalanie?
Od: ".:Artur:." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2015 16:55:03 +0100, Anna napisał(a):

> Przygotowuję się do zrobienia generalnego
> remontu mojego mieszkania w bloku z płyty.
> Zamierzam zmienić podłogę i chciałabym
> w przyszłości zminimalizować skutki zalania,
> które już miało miejsce parę razy.
> Zalany sufit lub ścianę można pomalować,
> z podłogą jest dużo gorzej.
>
> Na jaką podłogę zamienić?
> Czy istnieje możliwość zrobienia jakichś
> odpływów?
>
> Będę wdzięczna za wszelkie rady w tej
> sprawie.
>
> Pozdrawiam
> Anna

Może coś takiego ale to juz po bandzie:)
https://www.youtube.com/watch?v=-iJP7DFt6AU
A tak na poważnei to moj budowlaniec jak robił mi łazienkę to po
wprowadzeniu wszytkich instalacji do łazienki uszczelnił wszystko płynną
folią. Taką wannę fioliową zrobił. Czy to dobrze czy źle nie chcę się
wypowiadać woda jeśli coś to poleci mi tylko przez drzwi...
--
Artur

2. Data: 2015-12-28 20:46:44

Od: "Anna" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".:Artur:." <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> folią. Taką wannę fioliową zrobił. Czy to dobrze czy źle nie chcę się
> wypowiadać woda jeśli coś to poleci mi tylko przez drzwi...

I wole leci przez drzwi na podłogę w korytarzu , pokojach i kuchni.
I co to daje?

Pozdrawiam
Anna

3. Data: 2015-12-30 09:49:11

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uszczelnij, zrób spadki i zamontuj odpływ liniowy.

4. Data: 2015-12-30 15:26:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Dec 2015 19:51:43 +0100, .:Artur:. napisał(a):

> uszczelnił wszystko płynną
> folią. Taką wannę fioliową zrobił.

Mój natomiast raczej myślący: układając płytki w łazience logicznie
zaplanował odpowiednie nachylenie podłogi w kierunku kratki odpływowej pod
wanną.
Proste.

--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

5. Data: 2015-12-30 23:13:01

Od: "Anna" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój natomiast raczej myślący: układając płytki w łazience logicznie
> zaplanował odpowiednie nachylenie podłogi w kierunku kratki odpływowej pod
> wanną.
> Proste.

Proste, ale zabezpiecza przed zalaniem z powodu awarii we własnej
łazience. To też ważne, ale to dalece nie wszystko.
Największe zalanie jakie mnie spotkało było spowodowane przez
sąsiada w mieszkaniu położonym 6 pięter wyżej, a woda leciała
w pionie przeznaczonym na kable i liczniki elektryczne oraz kable
telefoniczne.

Chodziło mi więc o jakiś sposób na szybki odpływ z całej podłogi
oraz o odporność drewna żeby nie pęczniało w oczach w ciągu
paru minut zanim zdąży się ją zebrać. Oczywiście pod warunkiem
że jest się wtedy w domu.

Pozdrawiam
Anna

6. Data: 2015-12-31 17:53:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Dec 2015 23:13:01 +0100, Anna napisał(a):

> Proste, ale zabezpiecza przed zalaniem z powodu awarii we własnej
> łazience. To też ważne, ale to dalece nie wszystko.

Uważasz, że sprawne i szybkie spływanie wody do odprowadzenia w podłodze
(czyli w efekcie jej odpływanie z zalanej powierzchni) zabezpiecza tylko
własną łazienkę?
3333-]

> Największe zalanie jakie mnie spotkało było spowodowane przez
> sąsiada w mieszkaniu położonym 6 pięter wyżej,

Gdyby miał w łazience sprawny odpływ wody, o którym mówię wyżej, nie
zostałabyś zalana.
Mówię to z pełną świadomością jako właścicielka domu piętrowego z łazienką
na piętrze - i z niezagrożonymi parkietami w całym domu dzięki sprawnemu
działaniu odpływu w podłodze łazienki w czasie awarii rury pod moją
nieobecność.
Ktoś inny, znany mi, kto nie pomyślał o odpływie w łazience na piętrze,
kiedy wrócił po kilku dniach do domu, zastał w nim w każdym pomieszczeniu
wzdęte niemal pod sufit podłogi dębowe oraz zamoknięte spaczone boazerie na
scianach, po których woda z piętra płynęła na parter. Do wyrzucenia
kilkaset tysięcy złotych na wejściu.

7. Data: 2015-12-31 18:19:23

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Dec 2015 15:26:25 +0100, Ikselka napisał(a):

> Mój natomiast raczej myślący: układając płytki w łazience logicznie
> zaplanował odpowiednie nachylenie podłogi w kierunku kratki odpływowej pod
> wanną.
> Proste.

To jeszcze oświeć nas, jak zamontować kratkę odpływową w mieszkaniu z
wielkiej płyty.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

8. Data: 2015-12-31 18:57:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Dec 2015 18:19:23 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

> To jeszcze oświeć nas, jak zamontować kratkę odpływową w mieszkaniu z
> wielkiej płyty.

To bardzo proste - pod wanną w podłodze jest taki otwór, rura, ściek - no
wiesz 3-]
Wystarczy, aby ten punkt nie był zabudowany i aby był odpowiednio nisko
względem wszystkich podłóg.

9. Data: 2015-12-31 20:26:17

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Dec 2015 18:57:53 +0100, Ikselka napisał(a):

> To bardzo proste - pod wanną w podłodze jest taki otwór, rura, ściek - no
> wiesz 3-]
> Wystarczy, aby ten punkt nie był zabudowany i aby był odpowiednio nisko
> względem wszystkich podłóg.

A smrodek z odpływu bez kolanka jak proponujesz usunąć, bez robienia dziury
do sąsiada?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

10. Data: 2015-12-31 21:48:09

Od: "Anna" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby miał w łazience sprawny odpływ wody, o którym mówię wyżej, nie
> zostałabyś zalana.

Krótko mówiąc mam zrobić remont we wszystkich łazienkach nad moją.
Super. Za ten pomysł należy Ci się co najmniej nagroda Nobla. Sama
wybierz sobie w jakiej dziedzinie.

Anna

nieuzasadnione wzrosty ciśnienia na piecu i ucieczka wody przelewem
Oczyszczacz powietrza?
automat odswiezajacy, ale...
Re: Zawory "inteligentne" do kaliryferow
Co za menda wymyslila maslo orzechowe?