Re: Podłoga odporna na zalanie?

31. Data: 2016-01-04 16:19:19

Temat: Re: Podłoga odporna na zalanie?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-01-04 10:22, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Terakota powinna wytrzymać, ale nie wiem, czy odpowiada zapotrzebowaniu
> estetycznemu.

Nawet betony i epoksydy nie wytrzymają bez uszczerbku.
Pani się IMO powinna szybko przeprowadzić daleko od jakichkolwiek sąsiadów.

nie wiem, nie znam się, zarobione jestem

32. Data: 2016-01-04 18:07:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 Jan 2016 13:48:12 +0100, krys napisał(a):

> Może być łoszendgoł. Zależy od priorytetów. Terakota potrafi być piękna, a
> nawet udawać drewnianą podłogę.
> Jakbym miała cyklinicznie mieć wymianę
> podlogi z powodu zalania i cały bajzel z tym związany, to wolałabym położyć
> terakotę.

Ja też, ale przede wszystkim ubezpieczyłabym chałupę - od zalania.

--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

33. Data: 2016-01-04 18:08:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 Jan 2016 16:19:19 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-01-04 10:22, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Nawet betony i epoksydy nie wytrzymają bez uszczerbku.

Chyba że mają zrobione odpływy. Do znudzenia żtp.

> Pani się IMO powinna szybko przeprowadzić daleko od jakichkolwiek sąsiadów.

Woda i internet jest wszędzie 3-]

--
[...]

nieuzasadnione wzrosty ciśnienia na piecu i ucieczka wody przelewem
Oczyszczacz powietrza?
automat odswiezajacy, ale...
Re: Zawory "inteligentne" do kaliryferow
Co za menda wymyslila maslo orzechowe?