kiedy płacicie podatek za dom?

1. Data: 2016-01-01 14:09:24

Temat: kiedy płacicie podatek za dom?
Od: melkis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przychodzi coś pocztą czy mam iśc do Urzędu Miasta ??

2. Data: 2016-01-03 23:06:29

Temat: Re: kiedy płacicie podatek za dom?
Od: Grzexs <g...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przychodzi coś pocztą czy mam iśc do Urzędu Miasta ??

Przychodzi pocztą.
--
Grzexs

3. Data: 2016-01-03 23:36:15

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Grzexs napisał:

> Przychodzi pocztą.

Albo przynosi do domu "pospolite ruszenie urzędnicze", czyli burmistrz
(wójt, prezydent) goni po domach z tymi kwitami wszystkich urzędników,
jakich ma w magistracie. U mnie w zeszłym roku tak było po raz pierwszy,
w tym roku pewnie będzie tak samo. Gdzie indziej wpadli na to wcześniej.
Podobno tak jest taniej. Ile kosztuje godzina pracy urzędnika, a ile
chłopca na posyłki, w to nie wnikam. Bo że kompetencje mają podobne, to
wiem.

Jarek

--
Amerykanie potrzebują telefonu, ale my nie. W Anglii mamy pod dostatkiem
chłopców na posyłki.

Ile zuzywacie pradu rocznie ?
Re: Podłoga odporna na zalanie?
nieuzasadnione wzrosty ciśnienia na piecu i ucieczka wody przelewem
Oczyszczacz powietrza?
automat odswiezajacy, ale...