Re: Jak przekonać żonę do zakupu zmywarki?

Data: 2004-01-11 13:41:13
Temat: Re: Jak przekonać żonę do zakupu zmywarki?
Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

Dnia Wed, 07 Jan 2004 20:01:51 +0100
ulapod <u...@w...pl> naskrobał(a):

> Kup jej Newsweek z tego tygodnia a tam jest czarno na białym, że
> zmywarka bardzo szybko sie zwraca (jest porównanie zużycia wody przez
> zmywarkę i mycia w zlewie pod bieżącą wodą). To ją powinno przekonać.

wiec az kupilem newsweeka ;-)
prawde mowiac po tej zapowiedzi spodziewalem sie jakiegos artykulu,
a jest krotka notka wiec.. po prostu zacytuje :-)

"Zmywarka to oszczednosc.

jedno zmywanie pod biezaca woda pochlania ok 80-100l, w zlewie
ok 30-40l. Oszczedne zmywarki pobieraja 8-20l wody.
Ceny oszczednych zmywarek zaczynaja sie od 2tys zl, te z "szostym
zmyslem" (dopasowuja zuzycie wody i temperatury do poziomu zabrudzenia)
kosztuja 2700-3400 zl. Inwestycja zwraca sie srednio po roku,
dwoch latach."

Jak dla mnie to tu brak kilku waznych rzeczy
- zwraca sie po dwoch latach ale dla jakiej rodziny? Dwu osobowej?
Cztero?
- czy wliczaja tu koszty eksploatacji zmywarki? (ktos potrafi podac
jaki jest koszt tych plynow, kostek czy blyszczaczy? ;-) srednio
miesieczny?)

Z ciekawosci sprawdze ile pochlania zmywanie pod biezaca woda,
w koncu mam liczniki ;-) Ogolnie raczej malo mi sie chce wierzyc
w te wyliczenia powyzej, ale sprobuje zweryfikowac :-)

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq