Jak przepisowo zabić karpia...

31. Data: 2011-12-14 11:08:14

Temat: Re: Jak przepisowo zabić karpia...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2011 00:11:45 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
rzepisowo-zabic-karpia,wid,14072914,wiadomosc.html?t
icaid=1d8c3

> Nie wolno wrzucać mu suszarki. Oraz do tego namawiać :>

No to nie namawiaj.
--
XL

32. Data: 2011-12-14 11:08:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2011 00:20:06 +0100, Maciej Bojko napisał(a):

ak-przepisowo-zabic-karpia,wid,14072914,wiadomosc.ht
ml?ticaid=1d8c3

> Tia. Bo jedne i drugie są oczywiście trzymane dokładnie w takich
> samych warunkach.

A w czym różnica?
--
XL

33. Data: 2011-12-14 11:22:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2011 10:52:46 +0100, Stefan napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

rzepisowo-zabic-karpia,wid,14072914,wiadomosc.html?t
icaid=1d8c3

> a gdzie to pisze?:)))
> Jednemu jacuzzi z rynna żle zmontowali (podobno), to zaczął latac:(((
> pozdr
> Stefan
> PS Raz w życiu udało mi sie, tak zabic? karpia, że po oczyszczeniu i
> sfiletowaniu jeszcze na woku podskakiwał. To był karp po syczuańsku.

Te Japończyki to dopiero męczą ryby - i żadnego kija się nie boją, bzdurami
się nie zajmują:
http://osen.pl/myciorys-jpissudskiego-othermenu-49/a
negdoty-othermenu-78/766-pisudski-i-japoskie-danie.h
tml
:-D

--
XL

34. Data: 2011-12-14 12:15:23

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Dec 2011 12:08:56 +0100, XL <i...@g...pl> wrote:

jak-przepisowo-zabic-karpia,wid,14072914,wiadomosc.h
tml?ticaid=1d8c3

>A w czym różnica?

Wiesz znakomicie, jaka jest różnica. Plonk.

--
Maciej Bójko

35. Data: 2011-12-14 12:37:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2011 13:15:23 +0100, Maciej Bojko napisał(a):

-jak-przepisowo-zabic-karpia,wid,14072914,wiadomosc.
html?ticaid=1d8c3

> Wiesz znakomicie, jaka jest różnica. Plonk.

Taw, wiem - w sklepie mają ładniej :-/
--
XL

36. Data: 2011-12-14 13:20:43

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-14 12:08, XL pisze:

rzepisowo-zabic-karpia,wid,14072914,wiadomosc.html?t
icaid=1d8c3
> No to nie namawiaj.

Ale o co chodzi? Gdyby niedaj<wpisac_nazwe_tego_co_aktualnie_wyznajesz>
cos mu sie stalo, to elektryk za to powinien niezle oberwac. (hint:
zabezpieczenia - roznicowka) - o ile oczywiscie suszarka byla podlaczana
do zrodla zasilania i powodem obrazen byly jakies problemy ze
wspomnanymi juz zabezpieczeniami. Oczywiscie moze sie zdarzyc, ze taka
suszarka tak zwyczajnie pier.. go w leb. I wtedy za guza w pierwszej
kolejnosci odpowiada rzucajacy a i namawiajacy do rzucania ma problem :-)

Pozdro

Maseł

37. Data: 2011-12-14 22:42:19

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-13 12:46, Lebowski pisze:

> Niedawno kupowalem wlasnie karpie na swieta i martwilem sie, jak je
> ukatrupie, bo do tej pory nie mailem okazji, a raczej watpie, zeby
> chcialy np. utonac w wannie.

Jak się nie umi, to się kupuje dzwonka. Szybko, sprawnie i bez
konieczności wykazywania się samczymi powinnościami.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

38. Data: 2011-12-14 22:44:43

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> No to nie namawiaj.

Ja tylko cytuję. Ciebie :P

39. Data: 2011-12-14 22:46:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-14 12:07, XL pisze:

rzepisowo-zabic-karpia,wid,14072914,wiadomosc.html?t
icaid=1d8c3

> A tak to se mogom zdychać do woli...

Jaki problem zgłosić właściciela sklepu w Twojej galerii handlowej na
policję, skoro to widzisz? Czemu nie reagujesz na cierpienie biednych
zwierzątek?

40. Data: 2011-12-14 22:56:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2011 23:44:43 +0100, Aicha napisał(a):

> Ja tylko cytuję. Ciebie :P

A ja tylko poddałam pomysł na humanitarne zabijanie... karpia.
--
XL

Domowe wędlinki.
O awokado - wyczerpująco.