Re: Jak rozmontowano Kościół Katolicki

Data: 2017-06-20 21:07:14
Temat: Re: Jak rozmontowano Kościół Katolicki
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org>

W dniu 2017-06-20 o 20:42, Chiron pisze:
> Nie ma takiego pojęcia. Nie wiesz czym jest Bractwo św.Piusa- to tak
> piszesz.

Pytam się co za kocią wiarę wyznajesz - jasne? Wielkie mi jakieś głupie
bractwo czy jacyś inni heretycy czy schizmatycy. A głupi są tak,
że przysłowia można o nich układać. "Głupi jak lefebrysta".

> A co robi ksiądz, jak powie"przekażcie sobie znak pokoju"? (...)

To nie jest podczas Przeistoczenia głupi lefebrysto jeden.
Nawet nie wiesz co to. Co robi ksiądz jak powie to czy tamto -
robi to co trzeba. Przykładowo przekazuje ten znak pokoju np mnie
(jeżeli jestem akurat w tym samym kościele na Mszy), wierni
przekazują znak pokoju między sobą. Kiedy ty ostatni raz w kościele
byłeś głupi lefebrysto?

> Bzdury pan gadasz. Na Soborze ustalono, że tylko NIEKTÓRE elementy
> liturgii mozna tłumaczyć- inne nie będą nigdy tłumaczone. Nie słuchałeś
> tego, co linkowałem- Malachi też o tym mówi.

Kłamiesz dalej z premedytacją głupi lefebrysto jeden. Pytałem się
dlaczego kłamiesz - zrozumiałeś pytanie? Nic mnie nie obchodzi
co jakiś rzekomy idiota malchi czy inny głupek z youtuba twierdzi,
że pierdzi.

> Ja też znam. No ale nie słuchałes tego filmu. Co o tym mówił Malachi? Co
> mówił o ich stosunku do sacrum?

Mam lepsze pytanie - dlaczego jesteś głupi? Gdzie rozum zgubiłeś?

> To znaczy: nie słuchałeś i niczego konkretnego nie podasz. (...)

Zjeżdżaj głupi lefebrysto jeden. Nie mam zamiaru powtarzać jakiejś
twojej propagandy dla idiotów, opartej na samych kłamstwach.
Ministrantki głupek raz w kościele zobaczył i uciekł.
Koń by się uśmiał.

Prz 3,35 Mądrzy dostąpią chwały,
udziałem głupich jest hańba.

--