Jak sie odwdzięczyć ?

1. Data: 2002-12-06 09:33:53

Temat: Jak sie odwdzięczyć ?
Od: " Evian" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze

chcę "w jakiś sposób" odwdzieczyć się zaprzyjaznionej pani prawnik za pomoc w
rozwiązaniu problemów natury prawnej (eh masło maslane wyszło ;)). Dodam iż
panie nie chciała od nas pieniedzy mimi ze moglibyśmy jej zaplacić i ze od ok
roku rowniez bezpłatnie pomaga prawnie mojej siostrze również z dobrego serca
bo siostra znalazła się niespodziewanie w straszliwych tarapatach.

Myślałam
a o zaproszeniu pani i jej meza na kolację do restauracji
minus: nie jestesmy az tak zaznjomieni zeby sobie przegadac wieczor o
wszystkim i o niczym
b o podarowniu firmowego pióra i długopisu (watermannn lub parker). Wiem, że
pisze piórem.

Moze Wy cos podpowiecie bo co kilka głów to niejedna.

Dzięki z góry.

Pozdrawiam

Gosia

2. Data: 2002-12-06 10:10:02

Temat: Re: Jak sie odwdzięczyć ?
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może jakiś piękny album? Czy wiesz, jakie ma hobby? To byłoby duże
ułatwienie......
Kiedyś widziałam u znajomych cudo - wielki album ze zdjęciami Tomasza
Gudzowatego (zdjęcia z podróży do Afryki).
Nie mogłam oczu oderwać..........

Ewa

3. Data: 2002-12-06 15:37:26

Od: "Beata" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa W <e...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aspt1g$42h$...@o...biskupin.wroc.pl...
> Może jakiś piękny album?
Ja na przyklad nie chcialabym dostac albumu, zwlaszcza od osoby,
ktora nie zna moich zainteresowan. Kilka razy sie przejrzy, a potem latami
zabiera bardzo duzo miejsca na polkach. Ale nic lepszego nie przychodzi mi w
tej chwili do glowy.
Aha, jesli to dla kobiety, to moze cos artystycznego ze srebra.

4. Data: 2002-12-06 16:21:57

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tej chwili do glowy.
> Aha, jesli to dla kobiety, to moze cos artystycznego ze srebra.

no cos ty - album trudno wybrac, ale srebro to chyba jeszcze trudniej - to
bardzo osobisty prezent, trzeba b. dobrze znac kogos gust...

imo, jesli sie kogos dobrze nie zna, to lepiej dac cos do pracy - pioro,
piekny wizytownik, jakis eksluzywny kalendarz...

5. Data: 2002-12-06 16:39:53

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Evian" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> b o podarowniu firmowego pióra i długopisu (watermannn lub parker). Wiem,
że
> pisze piórem.

akurat znalalzlam ciekawy artykul o wiecznych piorach:)

http://www1.gazeta.pl/warszawa/1,34903,1195805.html

6. Data: 2002-12-14 13:50:28

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Evian zamieszkała pod adresem
<e...@N...gazeta.pl>
w artykule <news:aspqu0$a8l$1@news.gazeta.pl> napisała w ten deseń:

> [...]
> a o zaproszeniu pani i jej meza na kolację do restauracji
> minus: nie jestesmy az tak zaznjomieni zeby sobie przegadac wieczor o

Męczyć będziecie sie i Wy i ona w takiej sytuacji...

> b o podarowniu firmowego pióra i długopisu (watermannn lub parker).
> Wiem, że pisze piórem.

Przypuszczam, że pani prawnik ma kilka takich piór i nie będzie to coś o
co jej chodzi.

> Moze Wy cos podpowiecie bo co kilka głów to niejedna.

Przychylam się do dobrego albumu, takiego powszechnie uwazanego za
dobry. Jak się nie trafi akurat w jej gust, to zawsze pani prawnik może
kogoś nim obdarować, a album taki widać, że nie jest najtańszy i że ktoś
w niego zainwestował.

--
Pozdrówka
Tatiana

7. Data: 2002-12-14 17:07:39

Od: "111" <c...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale bzdury tu czytam. Wszyscy pracujemy dla pieniędzy, i jeżeli ktoś wymyśla
coś, oznacza to jedno: nie ma ochoty zapłacić.
Na kolację ta Pani prawnik może pójść z kim zechcę.

Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atfcm2$qlc$...@n...tpi.pl...

8. Data: 2002-12-15 08:13:24

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako 111 zamieszkała pod adresem
<c...@c...waw.pl>
w artykule <news:atfscl$70n$1@news.tpi.pl> napisała w ten deseń:

> Ale bzdury tu czytam. Wszyscy pracujemy dla pieniędzy, i jeżeli ktoś
> wymyśla coś, oznacza to jedno: nie ma ochoty zapłacić.
> Na kolację ta Pani prawnik może pójść z kim zechcę.

Po pierwsze przeczytaj netykietę i odpowiadaj _pod_ cytatem. Po drugie,
gdzie napisałam, że pani prawnik nie może iśc na kolację? Napisałam
jedynie, że jeśli nie jest ich bliską znajomą i już mają obawy, że nie
będą mieli wspólnych tematów to obie strony się będą męczyć. Proponuję
czytać ze zrozumieniem.
A o co chodzi w tym zdaniu - Wszyscy pracujemy dla pieniędzy, i jeżeli

9. Data: 2002-12-15 09:40:12

Od: "Alex Jańczak" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena <t...@l...com.pl> napisał(a) :

> A o co chodzi w tym zdaniu - Wszyscy pracujemy dla pieniędzy, i jeżeli
> ktoś wymyśla coś, oznacza to jedno: nie ma ochoty zapłacić???

O to, że Pan(i) 111 nie umie czytać. Nie zauważył(a) zdania
> Dodam iż panie nie chciała od nas pieniedzy mimi ze moglibyśmy
> jej zaplacić

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

10. Data: 2002-12-15 12:07:50

Od: "111" <c...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba ktoś nie umie pisać...

Użytkownik Alex Jańczak <o...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:athinj$1hl$...@n...tpi.pl...

> *( oo_ "Rozumiesz, jest taka cierpienia granica, }:->[=3 *
> * \c/--@ za którą się uśmiech pogodny zaczyna" - Cz. Miłosz *
> * http://dziewczynka.org/ ***** niegrzeczna @ dziewczynka.org *

Przyjaciele z podwórka
Polecam
Chore z miłości, czy ...po prostu kobiety??? Było: Pewnie głupia jestem.......
Mieć w domu 16-latka i nie zwariować ;-))
Propozycja nowej grupy