Jak sie przelamac?

61. Data: 2004-06-26 15:09:52

Temat: Re: Jak sie przelamac?
Od: m...@h...of.pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tytus napisał:

> to napiszę inaczej:
> są tak bardzo mocno przemyslane, że lepiej to uznać je chaos i rojenia
> umysłu.

o to cie nie podejrzewam. raczej o niewiedze i nieuwage, ale nie
przejmuj sie - to norma ;-)

62. Data: 2004-06-26 22:35:10

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrB." <n...@n...pl> > > do
wybranych! ;))

> Zawsze kiedyś musi być ten pierwszy raz ;)) Zapraszam:
> http://PSPhome.DHTML.pl/wybrane_rekomendacja.html
> Zajmie Ci to max 3 minuty.:) (no może za pierwszym razem więcej)

tee... wszystko wypełniłam
nawet nie było takie trudne
ale NIE WIEM do cholery
co to Message - Id
zgaduje ze to te cyferki na gorze we wrotce
nic innego mi na identyfikator nie wygląda ;)
a naprawdę ciężko dziś myślę
cóż chyba poszło :))

63. Data: 2004-06-26 22:44:33

Od: "Tytus" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrB." <n...@n...pl> napisał w
wiadomości news:17218036816.20040626124123@DHTML.pl...
> Dnia 25 czerwca 2004, Natalia w <cbhtlq$o7b$1@news.onet.pl> napisał(a):

> --
> PiotrB.
> http://PspHome.DHTML.pl

dostałeś od mani obrazki?

tyt.

64. Data: 2004-06-26 23:00:31

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrB." <n...@n...pl>

a propos nowego wygladu strony, to

musze dodac, ze juz laskawszym okiem patrze na te seledynowa szate graficzna
(moze dlatego, ze dzis i tak mnie mdli, niezaleznie od tego czy patrze na
kolor seledynowy, czy nie hehe)
ale mam wrazenie, ze tam gdzie jest "tlusty druk"
to ten tlusty druk moglby byc "tlusciejszy"
wyrazniej by bylo,
ale to oczywiscie moja subiektywna opinia i tyle

dobrej nocy

65. Data: 2004-06-27 02:16:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

* kachna *:
> ... Buu. Widzisz tylko czarne i biale.... "Dorosniesz" ;))

Jestes taka glupia... Koszmarnie.

Wiesz, cenie krytycyzm [w stosunku do siebie], ale pasjami
nie znosze polmozgow silacych sie na riposty tak poronione
jak ich wszelkie, niemalze bez wyjatku, pomysly.

Wyobrazam sobie ze musialas sporo dziadostwa narobic sobie
jak dotad... a jesli tak, to kiedy Ty wreszcie "dorosniesz"?
Podejrzewam, ze, o ile w ogole cos podobnego nastapi, to
nie za szybko, wiec raczej nic nie strace jesli daruje sobie
te durnowate wygibasy jakie odwalasz sama chyba nie wiesz
po co. :)

Wiecej zdrowka zycze. ;)
--
Czarek

66. Data: 2004-07-02 00:26:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

* kachna *:
> ... Buu. Widzisz tylko czarne i biale.... "Dorosniesz" ;))

Wyobraz sobie film zlozony naprzemian z klatek w kolorze
czarnym, bialym oraz szarym - siedzisz i patrzysz na ekran.
Co widzisz?

Masz przed oczami klatke szara - widzisz szarosc.
Masz przed oczami klatke biala - widzisz szarosc.
Masz przed oczami klatke czarna - widzisz szarosc.

W koncu wszystko jedno czy patrzysz czy nie - widzisz
szarosc.

Kiedy patrze na ten sam film widze ze sklada sie z roznych
klatek.

Kiedy patrze na klatke biala - widze jej biel.
Kiedy patrze na klatke czarna - widze jej czern.
Kiedy patrze na klatke szara - widze jej szarosc.

Taka jest m.in. roznica w percepcji rzeczywistosci np pomiedzy
nami.

Jesli kiedys zdobedziesz umiejetnosc widzenia 'klatek', wiele
z Twoich problemow przestanie istniec.

Oczywiscie zamiast tego mozesz w zwiazku z tym (dla
~uproszczenia) przyjmowac iz biel i czern jest czyms
'niepozadanym', tak jak powyzej.
Zaprowadzi Cie to co prawda donikad, ale bedziesz przynajmniej
wiedziala ze zyjesz (o ile bedziesz wowczas jeszcze zyc). ;)

Powiedzmy ze w pewnym stopniu zalezy mi aby tak sie nie stalo,
ale nie zrobie praktycznie nic aby tak sie nie stalo, dopoki bedziesz
chciala aby tak wlasnie sie stalo.
Tak w pewnym ~uproszczeniu to wlasnie wyglada. ;)

--
Czarek

67. Data: 2004-07-02 06:48:17

Od: "redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kiedy patrze na klatke szara - widze jej szarosc.
>
> Taka jest m.in. roznica w percepcji rzeczywistosci np pomiedzy

A kiedy patrzysz na siebie, Czarek, to co widzisz ?
Jaki masz kolor ? Co przeważa ?

68. Data: 2004-07-02 10:51:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

* kachna *:
> Brak Ci pokory do świata i innych, Czarku.

Twierdzisz wiec ze jestem glupi?
A moze projektujesz? ;)

Brak mi pokory wobec glupcow i tych ktorzy im przytakuja
jak np Ty. :)
Inymi slowy moja pokora nie jest czyms odpowiednim
na pokarm dla polmozgow o poronionych pomyslach
do ktorych ewidentnie bardzo starasz sie wkrecic.

Naprawde nie potrafisz samodzielnie myslec?
Coz, szkoda. ;(

--
Czarek

69. Data: 2004-07-02 10:53:26

Od: m...@h...of.pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik * kachna * napisał:

> Brak Ci pokory do świata i innych, Czarku.

hahaha, widze ze wiesz lepiej czego Czarkowi brakuje.
No Czarek, powiedz jej co myslisz o innych ;-)))

70. Data: 2004-07-02 13:22:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

* kachna *:
> Nie powiedziałam, że jesteś głupi,

Widzisz, Ty nie odrozniasz nawet madrosci od wysokiej inteligencji,
a glupoty od tepoty, wiec w sumie nic dziwnego ze nie wiesz nawet
o czym gadasz. ;)

> powiedziałamm że jesteś palant.
> I wcale nie żałuję. :)

Bez wzgledu na to co powiedzialas, a czego nie - kiedys niestety
bedziesz, jak zwykle zreszta.

Powiedzmy ze formalnie zrewanzuje Ci sie opinia nastepujaca:
jestes pomylona - jesli Tobie to nie przeszkadza, to i mnie tez.

Mimo to daje Ci jednak plonka - to powinno mnie uchronic przed
pomyslem bezsensownej proby konwersacji z Toba w przyszlosci. ;)

--
Czarek

"S1"
My Girlfriend Naked 8404