Psychotropy a opalanie się...

1. Data: 2004-06-24 15:21:25

Temat: Psychotropy a opalanie się...
Od: "Miłosz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem w miarę młodą (16 l.) osobą przyjmującą (niestety) jeden taki lek o
nazwie EFECTIN. Ostatnio w jakiejś gazecie przeczytałem, że opalanie się jest
niewskazane w przypadku zażywania leków antydepresyjnych, gdyż może wywoływać
skutki uboczne takie jak zasłabnięcie, a nawet mdlenie. Czy to prawda?
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Miłosz K.

1. Data: 2004-06-24 15:54:39

Temat: Re: Psychotropy a opalanie się...
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłosz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wywoływać
> skutki uboczne takie jak zasłabnięcie, a nawet mdlenie. Czy to prawda?

tu autor "złapał"... "zażywania leków antydepresyjnych" i osłabienie i...
skutki uboczne.

Trochę miał racji, bo lek, może Cię to tak podniecić, aż umrzesz na zawał,
lub uśpić w komę.

Ale prościej spytać lekarza.... zapisałeś chemię, idę się opalać, czy umrę?
Efekt może być różny, ciało w ciało, niepodobne!

ett

ps. Nawet durne artykuły się przydają, jak widać.

Czy będąc psem....
Co oznacza IQ = 94 w tescie psychologicznym?
psychika a stres
Sny - kilka pytań
jak ukończyć studia ? :)