Re: Jak sie zabrac za obliczanie pradu?

Data: 2001-08-02 05:28:50
Temat: Re: Jak sie zabrac za obliczanie pradu?
Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl>

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości
news:9k963e.3vu367h.1@sloth.hell.pl...
[ciach co moje]
> No to masz dziwny dom ;).
>
> U mnie takie żarówki najlepiej sprawdzałyby się w lampce przy biurku
albo
> ogólnie w pokoju dziennym, gdzie spędzamy stanowczo więcej czasu, niż
> kuchni :).

Dom, jak dom :))
Lampki przy biurku nie mam, bo nie mam biurka. ;) A w pokoju dziennym?
Eee, siedzieć cały czas przy żarówach? A kuchnia jest neutralna i wcale
w niej nie spędzam więcej czasu niż gdzie indziej i po prostu to, że
świeci się tam przez prawie cały czas, to nie przeszkadza.

Adam 'Rolek' Rolbiecki
- Kto ty jesteś? Polak mały!
- Jaki znak Twój? Koziorożec!