Re: Jak sobie radzicie z trollami?

Subject: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Thu, 22 Feb 2018 12:24:43 +0100

W dniu 2018-02-22 o 11:42, z...@g...com pisze:
> Jeśli chodzi o kobiety to nie znam takich które trollują i hejtują.

Obejrzyj kiedyś wystąpienia czołowych pisowskich przedstawicielek, ich
twórczość na portalach społecznościowych itd. - to akurat przykłady
jaskrawe i oczywiste, więc trudno mi uwierzyć, że nie znasz.
Mam wymienić z nazwiska? Podać linki do cytatów?

Jeśli chodzi o grupę, to wybierz sobie losowo jakieś posty ikselki.

> Oczywiście może się zdarzyć taki przypadek bo męskie cechy są dość swobodnie
rozdzielane dla obu płci.

:)

> Wiem że są dwa obozy doszukujące się źródła agresji. Jeden twierdzi że jest ona
cechą wrodzoną, drugi że wynika z uwarunkowań kulturowych. Ja uważam że jest cechą
wrodzoną a kultura jedynie wykorzystuje ją nadając rozmaite oblicza agresji. Z tym że
dla mnie agresja jest tylko narzędziem do uzyskania lub okazania dominacji. Czyli to
chęć dominacji będzie tą główną przyczyną. Powiedzmy to taki prezes który się nie
ujawnia a za to widzimy agresywnych polityków.

Zwróciłem tylko uwagę, że to niekoniecznie domena jednej płci.

A co do ilości męskich cech u kobiet, to ikselka jest w tej dziedzinie
niewątpliwym ekspertem - na pewno z przyjemnością ci wytłumaczy na
przykładzie (własnym), jak z tego powodu hejtuje się kobietę z
przeciwnej strony politycznej barykady. Pokaże Ci jak się profesjonalnie
hejtuje dając linki do swoich postów.

Pozdrawiam
Piotr